BILDER FRA KJEMPEKOSELIG KONFIRMASJONSSELSKAP 08.05.2016 :)

Søndag 08.05.2016 var det duket for konfirmasjon for tvillingguttene til min svoger og samboeren hans. De hadde sin seremoni i Olavshallen, og selvfølgelig var vi tanter, onkler og besteforeldre tilstede under seremonien.

Det var en kjempefin og høytidelig seremoni med kjempenydelig og fin musikk. Ungdommene var kjempeflotte der de satt i sine nye dresser og bunader på scenen. Konfirmantene var tydelig forventningsfulle og spente 🙂

Jeg sier til alle ungdommer jeg kjenner at de må ta godt vare på ungdomstiden sin, for den får de ikke tilbake. Selv minnes jeg tilbake til min kjempeherlige ungdomstid sammen vennene mine som jeg var sammen med, fritidsaktivitetene mine som jeg holdt på med og skolen. Det var en tid hvor vi aller fleste var ubekymret, levde våre egne liv og hadde drømmer og håp om fremtiden <3 🙂

Etter konfirmasjonsseremonien var ferdig kjørte vi opp til gården (Tømmerholt gård i Estenstadmarka) hvor konfirmasjonsselskapet skulle finne sted. Kl.13.00 var det middag, og til middag fikk vi servert sodd. Det smakte kjempegodt 🙂 Etter middagen var det avslapping før kaffe og kaker ble servert 🙂 Guttene var kjempefornøyde med gavene sine, og begge to gliste bredt over det de fikk 🙂

Jeg hadde fått i oppdrag å fotografere litt under selskapet, og jeg synes det er kjempegøy å få slike forespørsler 🙂 Er jo ikke utdannet fotograf, men uansett når jeg ser at de som ser bildene gir meg positive tilbakemeldinger betyr det kjempemasse for meg 🙂

 

HER ER NOEN BILDER SOM JEG TOK 08.05.2016:
Olavshallen fylles opp med konfirmantenes familie, slekt og venner 🙂
Inngangsprossesjonen av konfirmantene inn på scenen i Olavshallen 🙂
Inngangsprossesjonen av konfirmantene inn på scenen i Olavshallen 🙂
En av konfirmantgruppene mottar sine kursbevis 🙂
Konfirmantene blir overrakt sine kursbevis 🙂
Knauskoret var tilstede i Olavshallen og sang sangen: “Til Ungdommen” 🙂
Middagsbordet dekket og kjempefint pyntet 🙂
Meg selv ute i hagen der hvor konfirmasjonsselskapet ble holdt 🙂 Jeg er kjempeglad i bunaden min, og angrer ikke en dag på at jeg fikk meg bunad. Da har jeg et et festantrekk som jeg kan bruke 🙂
Avslapping i hagen før middagen 🙂 Det var perfekt bunadsvær 🙂
Den ene konfirmanten ute i hagen 🙂
Staselig og kjempeflott konfirmant 🙂
Den andre konfirmanten ute i hagen 🙂
Staselig og kjempeflott konfirmant 🙂
o kjempeflotte og staselige konfirmanter ute i hagen før kaffen 🙂
Den ene konfirmantens gavebord 🙂
Den andre konfirmantens gavebord 🙂
Som i alle konfirmasjonsselskaper ble det servert kaffe og kjempegode kaker, og her er den kjempegode ostekaken 🙂
Den kjempegode suksessterten 🙂
Kakebordet med de kjempegode og delikate kakene 🙂
Det var en kjempekoselig konfirmasjon, og begge konfirmantene og gjestene koste seg 🙂 Når været ble så bra som det ble satte det en ekstra spiss på dagen 🙂 Jeg tror nok guttene vil sette pris på denne dagen når de blir eldre 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg