GODVÆRSKVELD I FJÆRA VED SJØEN I BILDER :)

Hele uken fra mandag 15.08.2016 til søndag 21.08.2016 var det godt vær og fin sommertemperatur i Trondheim. Selv om hverdagen etter sommerferien er her passer vi på å nyte godværsdagene. Ingenting er som å ta utflukten til sjøen, tenne bål, og sitte å se på solnedgangen 🙂

Onsdag 17.08.2016 dro mannen min, en korvenninne av oss og jeg ut til fjæra litt utenfor Trondheim. Der tente vi bål, satt og pratet, koste oss, og var vitne til den kjempefine solnedgangen 🙂 Det er så avslappende å sitte ved sjøen, høre sjøskvulpen, nyte stillheten og høre sjøfuglene 🙂 Når jeg er ved sjøen er det meditasjon, for man kan sitte der å la tiden fare forbi 🙂 Med hånden på hjertet må jeg si at vi har hatt flere magiske øyeblikk når vi har tatt turen ut til fjæra 🙂

Siden jeg elsker å ta bilder, får jeg kjempestor inspirasjon når vi er på utflukt ved sjøen, og slike bilder av sjø, solnedgang, himmel og blomster er noe jeg elsker å ta 🙂 Selvsagt tok jeg noen bilder da vi var på utflukt til fjæra 17.08.2016 🙂 Håper dere liker bildene mine 🙂

 

Bildet er av blomster som stod i veikanten ved fjæra hvor vi var.
Blomster som stod i fjæra.
To holmer rett utenfor fjæra hvor vi var 🙂
Et cruiceskip som passerte forbi i Trondheimsfjorden.
Sky på himmelen som seiler forbi 🙂
Kjempefin farge på kveldshimmelen 🙂
Vi fikk se en kjempefin solnedgang 🙂
Den kjempefine kveldshimmelen, og utsikt til Trondheimsfjorden sett fra fjæra hvor vi var 🙂
Onsdag 17.08.2016 var det nesten fullmåne 🙂

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg