I DAG GÅR TANKENE TIL DE PÅRØRENDE TIL DE DREPTE, OG DE SOM VAR DIREKTE RAMMET AV TERRORANGREPET I MANCHESTER <3 <3 <3 :(

Nok en gang har det skjedd 🙁 Denne gangen ble Manchester i England rammet av et grusomt terrorangrep 🙁 Jeg føler virkelig med de etterlatte, pårørende og de som ble rammet på en eller annen måte <3 🙁

Ord blir fattige i en slik stund. Uskyldige ofre ble drept, og mange unge er blant de drepte i dette trerrorangrepet 🙁 Unge mennesker med drømmer om framtiden <3 🙁 Det hele er kjempetrist 🙁

Jeg tror mange stiller seg de samme spørsmålene: “Skal det ikke bli slutt på disse terrorhandlingene?” Terrorangrep som rammer uskyldige mennesker er en feig og ondskapsfull handling!

Det som kan skje er at folk blir redde for å oppsøke araner hvor det er mange mennesker samlet som f.eks. en konsert, men samtidig må man leve som vanlig, for hvis ikke har terroristene vunnet, og det ønsker ingen! Vi må heller stå sammen, vi må vise avsky fra terrorhandlinger og vi må fordømme slike terrorhandlinger. Sammen kan vi være sterke, og terroristene skal ikke få vinne!

De som var tilstede på konserten sier at sikkerhetskontrollen ikke var den beste, men det er ingen unnskyldning. Jeg trodde England som hadde det nest høyeste nivået for terrorfare hadde strenge sikkerhetskontroller for å komme inn på en konsertarena eller fotballarena. Nå vet man ikke eksakt hvor bomben gikk av. De tror det var i foajeen utenfor konsertlokalet, og ikke inne i selve lokaet.

Jeg får vondt langt inni sjelen når jeg tenker på alle de som opplevde terrorangrepet på kroppen i går kveld, og jeg føler med hver og en av dem <3

Det er kjempeviktig å ta vare på hverandre, ta vare på de man er glade i og som står hverandre nær <3 <3 <3

 


Tanekene går til alle de som direkte var innvolvert i det kjempeforferdelige terrorangrepet i Manchester mandag 22.05.2017, de pårørende, de etterlatte, de skadde og ofrene <3 <3 <3 🙁 Verden gråter med dere <3 <3 <3 🙁 Foto: Bildet er lånt fra google.com

#manchester #england #terrorangrep
 

 

8 kommentarer
    1. Ja, man vet aldri hvor det smeller neste gang. Selv om man sier at man ikke skal frykte, og fortsette som før, så er det nok ikke like enkelt bestandig.. Kjenner det godt på sjela, dette her.

    2. Triste greier terrorangrepet i Manchester 🙁 Det som er trist å tenke på at det er mange barn og tenåringer som er blant de drepte. Stakkars familier som har mistet sine kjære på den måten som har rammet dem 🙁 Terrorangrepet rammet de mest sårbare av oss alle, og det skjærer i hjertet mitt 🙁
      Vi skal være oppmerksom i store folkemengder, men frykten må for all del ikke ta overhånd. Du var på Lerkendal på fredag du også, og da vi gikk inn på stadioen ble vi ikke sjekket. Det kaller jeg sløvt. I sammenhenger hvor det er mye mennesker samlet burde de være mye strengere å sjekke det vi har med oss. Hvem som helst kunne kommet seg inn på Lerkendal med et skytevåpen eller en kniv.
      Vi skal ikke være for naive i Norge, og vi hadde et hjerterått terrorangrep i 2011 hvor sikkerheten sviktet. Den gang var det et politisk rettet terrorangrep, men mange uskyldige unge menneskeliv gikk tapt 🙁 Det kan fort skje igjen.
      Stor medfølelse til de som er rammet, ofrene og til de etterlatte <3
      En fin kveld ønskes deg og dine 🙂
      Godklem fra Irene

    3. Det var en utrivelig nyhet som nådde oss da vi stod opp i dag tidlig 🙁 Grusomt og trist 🙁
      Ondskapen kommer nærmere og nærmere, og at unger skal være uskyldige ofre for et terrorangrep er uforståelig. Vi kan ane hvor skremmende det måtte være å oppleve de dramatiske minuttene etter bomben hadde gått av.
      Jeg er litt enig med deg at vi ikke må la være å gå på konserter bare fordi at vi frykter terrorangrep. Statsminister Erna sa det samme på nyhetene i kveld. Vi må fortsette å gå på konserter og reise på festivaler.
      Jeg er redd for at Norge er alt for naiv, for plutselig smeller det en gang til her i landet uten at vi er forberedt på det. Et terrorangrep spør ikke om tid, måned eller dato.
      Min dypeste medfølelse til alle som er rammet og til de skadde <3
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    4. Åhhhh det var forferdelig det som hendte i Manchester;(( Det er råfælt samme hvem som blir drept i et sånt terrorangrep. Men når så mange unge menneskeliv går tapt gråter hjertet mitt ekstra ;((
      Dyp medfølelse til de omkommendes pårørende og alle som var involvert i terrorangrepet <3
      Ha en fin torsdag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    5. Irene: Ja huff 🙁 Det var kjempetrist og tragisk 🙁 Jeg finner ikke ord. All terrorangrep er kjempefælt, for det går så mange uskyldige menneskeliv tapt. Når det er unger involvert går det sterkt inn på meg, og hjertet mitt gråter <3 🙁 Det er ren og skjær ondskap 🙁

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril

    6. Mona Elisabeth: Ja så men om det var 🙁 Som du sier er den ren og skjær ondskap. All terror er ondskap, for det går så mange uskyldige menneskeliv tapt, men når terrorangrep rammer barn og ungdommer gråter hjertet mitt <3 (

      Det har du rett i, men det ligger i bakhodet at noe kan skje, men hvis vi unngår å leve har terrorismen vunnet, og terrorismen skal ikke vinne!

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril

    7. Else Marit: Huff ja 🙁 Det var hjerteskjærende 🙁 Jeg ble helt lamslått da jeg hørte nyhetene om morgenen, og jeg trillet noen tårer ned kinnene mine i dyp respekt og medfølelse for de som hadde mistet sine kjære <3 🙁

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril

    8. Lillja.blogg.no: Det er så sant og visst. Jeg tror mange tror av vi i Norge er trygge, men det kan smelle en gang til her i landet også! Norge er innvolvert i fredsarbeid og i NATO.

      Vi har det i bakhodet selv om dagliglivet går videre. Terroren skal pokker meg ikke få vinne!

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂

      Klem fra Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg