LUKE NR.3 I MIN BLOGGADVENTSKALENDER :)

Det blitt 03.12.2017, og tid for luke nr.3 i min bloggadventskalender. I dag ønsker jeg å dele sangen “Nordnorsk Julesalme” sunget av Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir 🙂

 

“Nordnorsk Julesalme” med Maria Haukaas Mittet og Oslo Gospel Choir 🙂

 

Bildet lånt fra denne nettsiden: http://digilander.libero.it/blogdinatale/cartoline%20animate/cartoline%20animate3.htm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#bloggadventskalender #desember #advent #julesanger #nordnorskjulesalme #adventskalender #advent

5 kommentarer
    1. Åhhhh takk snuppa mi for at du delte den sangen;)) Jeg synes versjoen som Maria Haukaas Mittet synger er den fineste versjonen av sangen der.
      Ha en råfin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    2. Jeg husker da Maria Haukaas Mittet sang den sangen på Stjernekamp. Da hadde jeg gåsehud for den var den vakreste versjonen jeg har hørt 🙂
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    3. Sangen er beskrivende for hvordan de levde i nord med harde tak med fiske på havet når været stormer som verst.
      Den sangen er en av mine farvorittjulesanger 🙂
      Du får ha en riktig fin kveld 🙂
      Godklem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg