LUKE 7 I MIN BLOGGADVENTSKALENDER :)

Luke 7 i min bloggadventskalender 2017 skal åpnet, og bak den luken vil jeg hente frem en populær sang fra TV 2’s “The Julekalender” med Travellin Strawberries og sangen: “The Støveldance” 🙂 

Hvem husker vel ikke Olaf, Gjertrud, Benny og nissene (Hansi, Günter og Fritz). Serien ble sendt første gang i 1994, og det var den desember måneden ingen snakket normalt. Samme hva du sa til folk fikk du svaret: “Bob, bob, bob, ikke sant”, eller “Det e bærre lækkert” 🙂 Kos dere med “The Støveldance” 🙂 

 

Gruppa Travellin Strawberries med sangen “The Støveldance” 🙂 

 

 

Bildet er lånt fra denne nettsiden: http://tristesa.centerblog.net/rub-fond-d-ecran-noel-7.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#bloggadventskalender2017 #desember #advent #travellinstrawberris #thestøveldance #youtube #julesanger

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Morsomt gjensyn med sangen, og den julekalenderen var morsom 🙂 Da serien gikk for første gang begynte jeg å se på den litt ut, men når jeg begynte å følge med ble jeg hekta. Jeg kjøpte meg cd’en med sangene på, og den har blitt spilt mye i desember 🙂
      Du får ha en fin dag 🙂
      Godklem fra Irene

    2. Jeg ser på The julekalender nå jeg, og jeg ler like godt nå som den gangen 🙂 Serien er morsom. Når jeg ser julekalenderen nå ler jeg av helt andre ting enn jeg gjorde da den gikk første gangen.
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg