LUKE NR. 8 I MIN BLOGGADVENTSKALENDER :)

Vi skriver 08.12.2017, og det er tid for luke nr.8 i min bloggadventskalender. Bak luke nr.8 har jeg valgt sangen: “All I Want For Christmas Is You” sunget av Mariah Carey 🙂 Håper dere også liker sangen 🙂 

 

“All I Want For Christmas Is You” med Mariah Carey 🙂 

 

Bilde lånt fra http://www.lenapetersson.se/show_ref.php?ID=62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#desember #advent #bloggadventskalender2017 #julesang #youtube #mariahcarey #alliwantforchristmasisyou #adventskalender 

 

3 kommentarer
    1. Jeg har ikke annet å si enn at sangen er vakker 🙂 Du finner mange vakre julesangskatter ja 🙂
      Fin, fin kveld ønskes deg, mannen din og kattene 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Den sangen blir jeg i godt humør av, og jeg får lyst til å danse rundt. Når jeg holder på med julerengjøringen hører jeg ofte på den sangen 🙂
      En fin kveld ønskes deg og dine 🙂
      Godklem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg