LUKE NR.12 I MIN BLOGGADVENTSKALENDER :)

12.12.2017 betyr ny luke i min bloggadventskalender 2017 🙂 I dag ønsker jeg å dele en julesang som vi synger i koret mannen min og jeg er med i. Jeg vet ikke hvor mange som kjenner til sangen fra før, men sangen er kjempefin. Sangen heter: “Mary, Did You Know?”, og den synes av gruppen Pentatonix. Håper dere liker sangen 🙂 Kos dere med en 🙂 

 

 

Gruppa Pentatonix med sangen: “Mary, Did You Know?” 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#advent #desember #bloggadventskalender2017 #julesanger #youtube #pentatonix #marydidyouknow 

 

 

2 kommentarer
    1. Den sangen har jeg ikke hørt så mye, men den fin 🙂 Det er koselig å få høre julsanger som ikke er så kjent.
      En fin kveld ønskes deg og dine 🙂
      Godklem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg