LUKE NR.21 I MIN BLOGGADVENTSKALENDER :)

Det er blitt 21.12.2017, og i dag snur solen, men allerede i januar vil vi merke at solen står høyere på himmelen 🙂 Bak luke 21 har jeg funnet en kjempefin julesang som ble kjent ved NRK sin julekalender “Snøfall” som gikk på TV i desember 2016. Sangen heter: “Selmas Sang”, og det er Eva Weel Skram som synger sangen 🙂 

 

 

Eva Weel Skram med sangen “Selmas Sang”. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#desember #advent #bloggadventskalender2017, #julesanger #youtube #evaweelskram #selmassang

2 kommentarer
    1. Toini: Det er kjempeherlig å tenke på. Jeg pleier å følge med på solen over hustakene på en bygning som jeg ser fra stuevinduet vårt, og allerede i januar ser jeg at hvis det er sol står stolen høyere på himmelen. Hos oss skal vi ikke komme langt ut i februar før vi merker at ettermiddagene er lysere 🙂

      Ønsker deg og og hundene en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god jul 🙂

      Purr, purr, og juleklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg