FOTOUTFORDRING PÅ BLOGGEN TIL SOLVIWAR – TEMA “SOLNEDGANG” :)

Bloggeren Solviwar har en fotoutfordring på bloggen sin med ulike temaer. Her kan dere gå inn for å se de ulike temaene: http://solviwar.blogg.no/1516523739_ukens_fotoutfordring.html

Selv har jeg valgt temaet “Solnedgang” på mine bilder som jeg deler med dere, og håper på at dere liker bildene mine 🙂 

 

Solnedgang i Korsvika en kjempefin julikveld 2015 🙂 

 

Kjempefin solnedgang over Fosenfjellene en kjempefin augustkveld 2016 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#foto #bilder #utfordring #fotoutfordring #solnedgang 

18 kommentarer
    1. Sååå råfine bilder av nyyydelig solnedgang snuppa mi;)) Og ikke noe er som å oppleve en fin solnedgang en fin sommerkvled;))
      Ha en råfin søndag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    2. Fantastiske bilder du har deltatt med i bildeutfordringen 🙂
      En fin kveld ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    3. Råfine bilder snuppa mi;)) Åhhh som jeg lengter til våren og sommeren. Det skal bli råherlig;))
      Ha en råfin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    4. Fantastsike solnedgangsbilder du har tatt 🙂 Jeg gleder meg til sommerkvelder med fine solnedganger på hytta vår i Halsa til sommeren og ingenting er som å sitte ute å se på at solen speiler seg i sjøen og går ned.
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    5. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar Else Marit-vennen 🙂

      Vi er en vennegjeng som liker å dra på utflukt nær sjøen når det er sommer og varmt nettopp for å oppleve magiske solnedganger, og for å fotografere.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    6. Gry: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine. Jeg elsker å ta bilder av ulike motiver om våren, sommeren og høsten, og ikke noe er som en magisk solnedgang om sommeren hvor solen speiler seg i sjøen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor bloggklem fra Toril og kattene

    7. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Så kjempekoselig at du likte bildene mine da.

      Jeg elsker jo å ta bilder om våren, sommeren og høsten, og en magisk solnedgang er verdt å fotografere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    8. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg Else Marit-vennen <3 🙂

      Når det er sommer prøver vi en omgangsvennekrets å dra ut til sjøen, og vi har en felles interesse for å fotografere. Det har blitt noen magiske ettermiddager og kvelder med kjempenydelige solnedganger 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    9. Mona Elisabeth: Tusen takk for en kjempekoselig kommentar fra deg 🙂

      Vi er en omgnagsvennegjeng som prøver å dra ut til sjøen når det er sommer og varmt vær. Felles for oss er at vi elsker å fotografere, og vi har fått med oss mange kjempenydelige solnedgangskvelder ja 🙂

      Jeg gleder meg også til sommeren 🙂 Ja, utsikten deres mot fjorden på hytta er jo kjempenydelig 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg