FOTOUTFORDRING PÅ BLOGGEN TIL SOLVIWAR – TEMA: “VINTER-WONDERLAND” :)

Bloggeren Solviwar har en fotoutfordring på bloggen sin med ulike temaer. Her kan dere gå inn for å se de ulike temaene: http://solviwar.blogg.no/1516523739_ukens_fotoutfordring.html

Selv har jeg valgt temaet “Vinter – Wonderland ” på mine bilder som jeg deler med dere, og håper på at dere liker bildene mine 🙂 

 

Dette bildet tok jeg fra togvinduet 06.02.2015 da jeg var på tur til Oslo 🙂 Bildet er tatt på Dombås. 

 

Bildet ble tatt fra toget 06.02.2015, og viser et vinterkledd landskap ved Mjøsa 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#solviwar #foto #bilder #vinter #wonderland #fotoutfordring 

 

 

13 kommentarer
    1. Åhh snuppa mi sååå råfine bilder;)) Jeg skal finne fram noen bilder som jeg kan være med på jeg også;)) Det ser artig ut;))
      Ha en råfin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    2. Wow for et vinterlandskap du har fått fanget på bildene. Kjekt å se de fine bildene dine 🙂
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    3. due: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine. Jeg elsker jo å fotografere forskjellige motiver om våren, sommeren og høsten, og synes det er kjempekoselig å dele bildene mine med dere som leser og følger bloggen min 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Else Marit: Tusen takk for en kjempekoselig kommentar Else Marit-vennen <3 🙂

      Det er kjempegøy å være med på slike fotoutfordringer, og jeg elsker jo å ta bilder av ulike motiver om våren, sommeren og høsten. Da er det moro å dele dem med mine lesere og følgere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    5. Toini: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg <3 🙂

      Kjempekoselig at du likte bildet mitt. Jeg elsker jo å ta bilder, og når jeg finner et motiv jeg synes er fint knipser jeg ivei 🙂 Tar flest bilder om våren, sommeren og høsten jeg.

      Ønsker deg og hundene en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Mona Elisabeth: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

      Som du vet elsker jeg å ta bilder, men det blir jo mest bilder om våren, sommeren og høsten når jeg kan gå mer turer utendørs.

      Ønsker deg en en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg