MITT SKYGGEBILDE TIL FOTOUTFORDRINGEN TIL FRODITH :)

Bloggeren Frodith har en billedkonkurranse gående på sin blogg. Dette kan dere lese her: http://frodith.blogg.no/1533369146_rets_peter_pan_utstilling_konkuranse_p_trappene_kom_inn_og_meld_deg_p.html

Her kan dere se mitt bidrag. Bildet ble tatt i 2014, og det er et skyggebilde av meg selv 🙂 

 

Skyggebilde av meg selv 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#frodith #skygge #fotokonkurranse #peterpan #skyggebilder #gallreifrodith

12 kommentarer
    1. Fint bilde det der, jeg er også med på denne konkurransen med bilde nummer 13. Jeg har ikke stemt enda og syntes ditt var veldig fint, det står mellom ditt og er til.
      Du og dine ønskes en god dag.

    2. så fint skyggebildet! ja det er litt morsomt å fotografere litt andre ting også..som skygger…hihih..Lykke til..er med jeg også…

    3. Det var en veldig morsom utfordring å ta bilder av, og et hav av muligheter. Jeg så på bloggen hennes og alle de flotte bidragene som hun hadde fått 🙂 Det var veldig moro å se 🙂
      Jeg ønsker deg en fin kveld 🙂
      Stor bloggklem fra Gry

    4. Toini: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Ditt skyggebilde var også kjempefint 🙂 Jeg ble med i siste liten, for jeg trodde jeg ikke hadde tatt noen skyggebidler. Så fant jeg et bilde som var noen år gammelt. Skygge er skygge 🙂 He, he, he 🙂

      Det setter i hvert fall kreativiteten full gang for å leke seg med å fotografere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Ligaya: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂

      Når jeg nesten ved fristen fant et skyggebilde jeg hadde tatt for noen år tilbake kastet jeg meg med i sist liten 🙂 Jeg får prøve å være litt mer tidligere ute med fotograferingen nest gang en slik fotoutfordring kommer 🙂

      Det var kjempegøy å se alle de flotte bidragene 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Vera Lynn: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Jeg ble med i siste liten. Hadde ikke forberedt meg med bilde, og jeg lette gjennom billedmappene mine. Fant et bilde som jeg tok noen år tilbake, og det fikk duge fra meg 🙂

      Ja, det var kjempegøy å se alle de flotte bidragene 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg Else Marit-vennen <3 🙂

      Jeg liker kjempegodt å være med på slike fotoutfordringer, men jeg sendte inn bidraget mitt nesten mot slutten av fristen. Det var en kjempemorsom utfordring 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    8. Gry: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 🙂 Jeg ble med i siste liten, for jeg trodde ikke at jeg hadde et skyggebildet. Været var ikke på sin plass for å fotografere et skyggebilde heller 🙂 Heldigvis fant jeg ett skyggebilde som jeg hadde tatt for noen år siden.

      Det var en kjempemorsom utfordring, og jeg blir med på flere utfordringer 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr og stor bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg