BILDER AV KATTUNGENE I (N) HAKRILAS JULEKULL ❤😊

I min serie tilbakeblikk over (N) Hakrilas Kattungekull er turen i dag kommet til (N) Hakrilas Julekull.
 
 
(N) Hakrilas Julekull ble født 25.12.2007, og i kullet var det 3 hannkatter og 1 hunnkatter. Siden de ble født 1.juledag måtte det bli julerelaterte navn på kattungene. Navnene på kattungene ble: Caspar, Melchior, Baltazar og Miss Sophie ❤😊 Foreldre til kullet var: (N) Hakrilas Aros og (N) Nordlæningen’s Ariel Corvette.
 
 
Her kommer noen bilder an kattungene i (N) Hakrilas Julekull, og jeg håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Kattungekvartetten ca. 1 uke gammel ❤😊 Bildet ble tatt 30.12.2007.

 
 

3 av kattungene slapper av ❤😊 Bildet ble tatt 24.01.2008.

 
 

Caspar slapper av ❤😊

 
 

Balthazar slapper av ❤😊

 
 

Melchior slapper av ❤😊

 
 

Miss Sophie slapper av ❤😊

 
 

Balthazar, Caspar og Melchior slapper av sammen ❤😊

12 kommentarer
    1. Så nydelige de er 😻 Jeg elsker abyssinere, de er så fine. Fant forresten en helt forferdelig anklage om deg i kommentarfeltet på bloggen til fru freidig, jeg måtte bare varsle deg om det, for dette er drøye anklager! https://nouw.com/frufreidig Ser ikke ut som hele linken kommer med, men det er det innlegget som heter «purr purr og bloggklem fra». Du bør egentlig anmelde dette, for dette er noe av det verste jeg har lest! Selv om jeg ikke kjenner deg vet jeg 110% sikkert at du aldri ville gjort noe sånt.

      1. Catlady: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Kjempekoselig at du synes det. Jeg falt for rasen
        første gang venninnen min og jeg var publikum på utstilling her i Trondheim. Da bestemte jeg meg for at det
        skulle bli abyssiner.

        Takk for at du sier fra om den kommentaren. En god bloggvenn av meg sikret seg skjermbilde av
        kommentaren.

        Oppegående personer forstår at den kommentaren er skrevet av en eller annen feig anonym som er
        full av sjalusi, bitterhet og hat.

        Tusen takk for støtten ❤❤❤ Setter kjempestor pris på det at du aner ikke.

        Hvis politiet ikke hadde hatt så mye å gjøre hadde jeg anmeldt bloggeren og kommentaren, men
        dessverre så gjør ikke politiet noe med slikt.

        Det beste måten er å tie i hjel slike anonyme feiginger, for til syvende og sist så taper de ¨
        ansikt når de ikke får den oppmerksomheten de ønsker. Da går de nye veier for å få oppmerksomhet.

        Igjen tusen takk ❤❤❤

        Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr fra Toril og kattene

        1. Bare hyggelig 😊 Jeg elsker katter og har selv 5 huskatter 😻

          Tok skjermbilde av den stygge kommentaren jeg også. Den personen som skrev det må virkelig være full av sjalusi, bitterhet og hat ja, jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å skrive sånt og komme med så drøye anklager! De tror tydeligvis de kan skrive hva som helst så lenge de er anonyme 🤬

          Bare hyggelig 💜 Jeg måtte jo si fra. Ble både lei meg og sint av den kommentaren, for jeg vet at du virkelig elsker kattene dine og tar kjempegodt vare på dem. Sant det du sier om at politiet har for mye å gjøre til å gjøre noe med sånt, ja, men du burde nesten anmeldt likevel, for det der er grov netthets av verste sort.

          Ha en super fredagskveld og riktig god helg du også! ♥️😺

          1. Catlady: Har også hatt huskatt selv, og savner å ha en huskatt sammen abyssinerne mine 😊 Katter er
            kjempeherlige dyr ja ❤😊

            Igjen tusen takk for støtten. Jeg setter uendelig pris på det ❤❤❤ Jeg har fått flere
            mailer og pm på facebook med skjermbilde av kommentaren som stod skrevet hos denne fruebloggen.

            Jeg nektet å gå inn på bloggen hennes å gi henne klikk i går, men mine kjære og gode bloggvenner oppdaterte meg
            hva som skjedde. Jeg vet at alle mine bloggvenner som blogger på nouw.com og utenforstående skrev klager til nouw.com
            vedrørende bloggeren.

            Litt ut på dagen i går hadde fruebloggen slettet den kvalmende og motbydelige kommentaren. Fruebloggen skrev
            et nytt blogginnlegg med tåpelige og idiotiske unnskyldninger om hvorfor kommentaren ble slettet. Det kom en støttekommentar.
            Plutselig ble bloggen slettet 😊 Det skjedde så fort også.

            Bloggvennene mine og jeg er temmelig sikker på at det begynte å bli hett rundt henne, og det var flere som sa i fra at hun hadde et juridisk ansvar som bloggeier for alle blogginnlegg man skriver og kommentarer som blir publisert.

            Så tøff var den bloggeren som selv var “anonym” 🤣😂

            Det kan være jeg går til media for å vise frem kommentaren, og for å vise hva voksne mennesker er
            i stand til å få seg til å skrive. Slike kommentarer gjør meg rasende sint 😒

            Greit nok at folk vil være anonyme på nettet. Det er en rettighet man har. Man kan
            misbruke anonymiteten med å mobbe og såre andre. Da misbruker man anonymiteten sin.

            Igjen tusen takk for støtte ❤❤❤😊

            Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

            Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Hei,hei Toril 😊👍🏻
      Eg ser at du igjen har fått grunnløse løgner mot deg,det er jo helt hinsides.Eg trodde at de bloggtrolla var borte nå som de ikke har synskepeggys blogg å dumpe alle sine vrangforestillinger og løgner mer,men eg har forstått at de fortsatt er klar for en bloggkrig.
      Eg har lest litt i en viss blogg på en annen plattform og eg må si at eg får en merkelig følelse av at eg har vært borti den bloggeren før…
      Selv om eg ikke lenger blogger på blogg.no så følger eg fortsatt mine gode bloggvenner,de som er igjen av dem,pluss noen par nye,av og til kommenterer eg også.For ikke lenge siden fikk eg vite at en viss blogger fra en annen platrorm tok kontakt med bloggere eg kommenterer hos og kom med de villeste løgner og påstander om meg (synskepeggy),at eg var en lystløgner,ikke var den eg ga meg ut for å være,bare ute etter bråk,ikke troverdig osv.i samme stil.Det er slett ikke greit å få sånt hengende på seg,men egentlig ser eg jo vrangforestillingene og galskapen noen fortsatt er rammet av.Kan vel ikke forvente forbedring i adferd hos bloggere som,på det værste indirekte oppfordret oss til å ta selvmord og på det beste hadde fått for seg at eg var en mann.
      Man blir mer objektiv og ser ting litt anderledes nå enn da eg blogget på blogg.no selv,men uansett er det svært drøye påstander denne bloggeren beskylder deg for.
      Eg heier på deg,eg syns du er kjempeflink og påstandene om dyremishandling,alvorlig talt,det er det vel ingen som tror på,eg vet at du har stor omsorg for dyrene dine,akkurat som eg har for mine 😊

      Ha en god helg,Toril 😊👍🏻Klem fra synskepeggy.

      1. Synskepeggy: Tusen takk for kjempekoselig kommentar og støtte fra deg ❤😊 Det setter
        jeg kjempestor pris på ❤❤❤

        Det åpenlyse med denne Fruebloggeren var at hun første dagen begynte å hylle vår felles kjente blogger IJ.
        Så la hun til alle sammen av meg og mine bloggvenner som følger, og kommenterte på alle bloggene våre.
        Når vi ante ugler i mosen slettet flere av oss henne som følger, og flere av oss blokkerte denne Fruebloggen.
        Det ble ikke tatt nådig opp. Fruebloggen ble fornærmet, og lovte hevn over oss.

        Fruebloggen hadde samme interesser og meninger som IJ som vi kjenner fra før.

        Da begynte Frueblogge å skrive det ene etter det andre blogginnlegget om mine bloggvenner og meg. Felles for oss alle var at vi
        alle hadde sagt fra om at vi tok avstand fra IJ sin negative oppførsel på nouw. Det var oss Fruebloggen skulle ta.

        Nå vet vi jo at denne bloggeren måtte skrive sine egne støttekommentarer, og hun brukte bokstavene AN i den
        tro om at vi skulle tro dette var en tidligere blogger som ikke har blogget på mange år. Jeg vet med 100% sikkerhet
        at denne tidligere x-bloggeren stengte døra for IJ for flere år siden, og vil ikke ha noe med IJ å gjøre. Fruebloggen
        var avslørt for å skrive egne kommentarer.

        Flere av mine bloggvenner som jeg følger på nouw og våre følgere klaget inn bloggen til nouw, og jeg vet
        at mange klaget inn bloggeren til nouw da de leste den anonyme kommentaren fra “K”.

        I går litt ut på dagen var kommentaren fjernet, og Fruebloggen skrev et dårlig blogginnlegg fult av
        tåpelige bortforklaringer. Det hadde vel vært temmelig hett rundt henne siden flere og flere sa fra hva
        de mente bl.a at alle vi som blogger har et juridisk ansvar for blogginnlegg vi legger ut, og
        kommentarer vi publiserer.

        Plutselig helt uten forvarsel var bloggen borte fra nouw. Enten er det nouw som slettet den, eller
        så var det en viss blogger vi kjenner til fra før som stakk med halen mellom beina 😊 Noe som
        er typisk fra den kanten.

        Mine bloggvenner på nouw og jeg er 100% sikker i vår sak hvem som skrev den “K”-kommentaren.

        Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

        Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    3. Åååhhh snuppa mi;)) Sååå råkost å se bilder av julekullet. Rart å se Snuppa vår så lita. Hun er frisk som en fisk hun. Du ser hun er en godt voksen dame i sin beste alder. Og hun er stivere i leddene sine. Men hun er like barnslig og leken som hun alltid har vært;)) Det var et råherlig kull da;))

      Jeg håper at du anmelder den kommentaren som K hadde skrevet på bloggen til FF. For kommentaren var grovt æreskrenkende. Jeg ble lyne forbanna da jeg leste kommentaren. Og jeg har aldri sett en kommentar som dette fylt av så mye hat før.

      FF som bloggeier er juridisk ansvarlig for alle blogginnlegg hun deler og for kommentarer hun godkjenner. Bloggen til FF er en ondskap og hatefull mobbeblogg. Det ikke annet å si. Personen bak bloggen er IKKE lærer. INGEN lærere oppfører seg slik. Det er en stor skam at hun bruker læreryrket som yrkestittel;((

      Alle som leser bloggen til FF forstår at bloggeren er en STORMOBBER. Og alle forstår hvem som skjuler seg bak bloggen. Det er pinlig at hun må skrive sine egne støttekommentarer for at det skal se ut som andre støtter henne.

      Ha en råfin lørdag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Det er kjempegøy å mimre
        tilbake på de ulike kullene i abyssineroppdrettet mitt 😊 Jeg ser jo at rasen har
        forandret seg på de årene jeg har holdt på.

        Husker jo frøkena di som kattunge hvor tøff hun var. Hun tok igjen til brødrene sine, ¨
        I dag er hun den eneste gjenlevende kattunge fra dette kullet ❤😊

        Kjempekoselig at du likte blogginnlegget og bildene mine 😊

        Må takke så mye for støtten fra deg. Det setter jeg kjempestor pris på at du aner
        ikke ❤❤❤

        Jeg er kjempetakknemlig for all støtten jeg fikk fra alle dere mine bloggvenner, og jeg
        fikk også mail og pm på facebook fra ukjente som støttet meg. Det betyr kjempemasse ❤😊

        Jeg vet at det er mange av mine bloggvenner på nouw.com og noen av de som kontaktet meg på pm på facebook
        og mail som klaget inn bloggen til nouw.com. Om det var nouw eller Freidigbloggen selv som slettet bloggen sin
        vet man ikke. Brått borte ble den 😊 Det kom jo frem fra flere som var tydelig i sin sak at
        som blogger er man juridisk ansvarlig for blogginnlegg vi legger ut, og kommentarer vi publiserer og
        godkjenner. Jeg ville aldri publiser en liknende kommentar av en slik art på min blogg om den hadde handlet
        Freidigbloggen. Jeg fikk en kommentar her på innlegget som omhandlet Freidigbloggen. Den godkjente jeg
        ikke, for jeg syntes den var på kanten. Selvsagt var kommentaren skrevet av anonym.

        Freidigbloggen sverget hevn over mine bloggvenner på nouw og meg fordi vi overså og blokkerte henne
        da vi skjønte hvem hun var. Det verste er at Freidigbloggen misbrukte initialene AN på sine egne
        støttekommentarer. Ingen av oss som har fulgt med er dumme. Vi skjønte hvem AN skulle være. AN skal
        forestille en tidligere blogger som ikke har blogget på mange år, og som jeg vet med 100% sikkerhet
        har brutt for godt med IJ. Det gjorde x-bloggeren for mange år siden, og det vil ikke IJ innrømme, for
        det var et nederlag,

        Igjen tusen takk for kjempemasse støtte ❤❤❤😊

        Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin søndag ❤😊

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    4. Koselig med mimreinnleggene av kattungekullet du har hatt 🙂 Det er moro å se bilder av kattungene.

      Søtnoser disse også ja <3

      Så over til den fæle kommentaren som ble sendt på Fruen sin blogg. Kommentaren var et alvorlig overtramp med grove beskyldninger mot deg. Er det virkelig mulig å være så full av hat at en poster slike hatkommentarer om bloggere man ikke kjenner? Jeg regner med at K ikke kjenner deg privat i det hele tatt og smurt sammen en kommentar full av hatløgner.

      Mistanken om at Fruen selv skrev kommentare fra K er stor og jeg mistenker også at Fruebloggen skrev støttekommentarer fra en AN som hadde en mening om alt.

      Takk og lov er den forferdelige bloggen slettet. Så tøff var denne Fruen at hun prøde å skjule alle sine spor.

      Du må ha en riktig fin og god ettermiddag 🙂

      Go'klem fra Irene

      1. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Det er kjempegøy å mimre
        tilbake på de ulike kullene i abyssineroppdrettet mitt 😊 Jeg ser jo at rasen har
        forandret seg på de årene jeg har holdt på. I dag ville kattungene i dette kullet vært
        for lyse.

        Kjempekoselig at du likte blogginnlegget og bildene mine 😊 Jeg synes det er moro
        å dele bilder av kattene mine med dere.

        Må takke så mye for støtten fra deg. Det setter jeg kjempestor pris på at du aner
        ikke ❤❤❤

        Jeg er kjempetakknemlig for all støtten jeg fikk fra alle dere mine bloggvenner, og jeg
        fikk også mail og pm på facebook fra ukjente som støttet meg. Det betyr kjempemasse ❤😊

        Jeg vet at det er mange av mine bloggvenner på nouw.com og noen av de som kontaktet meg på pm på facebook
        og mail som klaget inn bloggen til nouw.com. Om det var nouw eller Freidigbloggen selv som slettet bloggen sin
        vet man ikke. Brått borte ble den 😊 Det kom jo frem fra flere som var tydelig i sin sak at
        som blogger er man juridisk ansvarlig for blogginnlegg vi legger ut, og kommentarer vi publiserer og
        godkjenner. Jeg ville aldri publiser en liknende kommentar av en slik art på min blogg om den hadde handlet
        Freidigbloggen. Jeg fikk en kommentar her på innlegget som omhandlet Freidigbloggen. Den godkjente jeg
        ikke, for jeg syntes den var på kanten. Selvsagt var kommentaren skrevet av anonym.

        Freidigbloggen sverget hevn over mine bloggvenner på nouw og meg fordi vi overså og blokkerte henne
        da vi skjønte hvem hun var. Det verste er at Freidigbloggen misbrukte initialene AN på sine egne
        støttekommentarer. Ingen av oss som har fulgt med er dumme. Vi skjønte hvem AN skulle være. AN skal
        forestille en tidligere blogger som ikke har blogget på mange år, og som jeg vet med 100% sikkerhet
        har brutt for godt med IJ. Det gjorde x-bloggeren for mange år siden, og det vil ikke IJ innrømme, for
        det var et nederlag,

        Igjen tusen takk for kjempemasse støtte ❤❤❤😊

        Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg