BILDER FRA TUR 31.07.2021 😊

LÞrdag 31.07.2021 gikk mannen min og jeg oss en tur. Det var kjempegodt Ä komme seg ut, og det var oppholdsvÊr selv om det var grÄtt.
 
 
PĂ„ turen stoppet vi og fotograferte noen motiver. Har lyst til Ă„ vise dere bildene, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

PĂ„ turen vĂ„r gĂ„r vi forbi en park. I parken har de sĂ„dd ripsbusker og epletrĂŠr, og det er fritt frem som alle som Ăžnsker Ă„ plukke for Ă„ spise 😊 Ripsen er modne.

 
 

Eplene pĂ„ trĂŠrne trenger noen uker til fĂžr de kan spises 😊

 
 

Hvite blomster pĂ„ grenene pĂ„ dette treet 😊

 
 

Hvite og brune blomster pĂ„ grenene pĂ„ dette treene 😊

 
 

En mĂ„sunge vi gikk forbi pĂ„ brua 😊

 
 

Disse bÊrene vokser pÄ noen av trÊrne i parken. Det er ikke rogn.

 
 

Lilla blomster i et bed inne i parken 😊

 
 

La humla suse 😊

 
 

En krĂ„ke som tar hygienen pĂ„ alvor der de sitter pĂ„ steinen i dammen 😊

 
 

Sollys gjennom bladene pĂ„ grenene pĂ„ disse trĂŠrne 😊

9 kommentarer
    1. Fine og sommerlige bilder fra turen, Toril! Rips er sĂ„ godt! Vi har to busker i potter pĂ„ balkongen nĂ„ som vi ikke har hage lenger. Fangsten ble ikke stor i Ă„r, men mannen hjemme har plukket til meg og puttet i fryseren. 🙂

      1. Kari: Tusen takk for det 😊 Kjempekoselig at du liker bildene mine 😊 Selv er jeg ikke sĂ„ begeistret for rips. Synes det blir litt surt. Mannen min spiser litt rips, men ikke sĂ„ mye.

        Smart at dere fikk plukket litt og lagt i fryseren da 😊

        Ønsker deg en kjempefin lĂžrdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      2. Kari: Tusen takk for det 😊 Kjempekoselig at du liker bildene mine 😊 Selv er jeg ikke sĂ„ begeistret for rips. Synes det blir litt surt. Mannen min spiser litt rips, men ikke sĂ„ mye.

        Smart at dere fikk plukket litt og lagt i fryseren da 😊

        Ønsker deg en kjempefin lĂžrdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Happy: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Jeg koser meg nĂ„r jeg fĂ„r gĂ„ rundt Ă„ fotografere. Av og til er mĂ„let med turen Ă„ fotografere. Da kobler jeg pĂ„ Ăžynene mer enn nĂ„r jeg gĂ„r turer for Ă„ trene.

        Ønsker deg en kjempefin lĂžrdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Flotte bilder du har tatt pĂ„ turen 🙂 Eplene pĂ„ treet i hagen hos oss mĂ„ fĂ„ henge litt til fĂžr de plukkes. Ripsen og solbĂŠra er ferdig. I helgen skal jeg fĂ„ plukket inn noe for Ă„ safte.

      Du mĂ„ ha en riktig fin helg 🙂

      Go’klem fra Irene

      1. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Av og til sĂ„ gĂ„r jeg turene mine med formĂ„l om Ă„ fotografere pĂ„ turen. Da kobler jeg pĂ„ Ăžynene mine bevisst, og jeg ser etter ulike motiver jeg kan fotografere.

        Kjempekoselig at du liker bildene mine 😊

        Ønsker deg en kjempefin lĂžrdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    3. ÅÄÄhhh snuppa mi;)) SÄÄÄ rÄfine bilder du har tatt;)) Det er rÄfint i parken der ja. Og koselig at de har sÄnne parker i bynÊre strÞk.

      Ha en rÄfin dag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for en kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du liker bildene mine 😊

        Ja, det er kjempefint i parken, og bare det Ă„ gĂ„ seg en tur for sette seg pĂ„ en benk er kjempekoselig 😊 Dessuten er det kjempekoselig Ă„ gĂ„ rundt i parken Ă„ fotografere ulike motiver.

        Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin lĂžrdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg