BLOGGERE HJELPER BLOGGER TUSEN TAKK ❤❤❤

Jeg er overveldet, glad og rørt til tårer av alle de godhjertede bloggerne og andre som finnes der ute ❤❤❤
 
 
Noen som sier at bloggere ikke tenker på andre enn seg selv, og at bloggere bryr seg null og niks om andre? I så fall tar dere fullstendig feil!
 
 
I skrivende stund er jeg faktisk stum, og jeg klarer ikke få frem så mange ord! Den givergleden dere bloggere og sikkert og noen utenom blogg også er så rørende at det har kommet flere gledestårer ned over kinnene mine i løpet av dagen ❤❤❤
 
 
Her hjelper godhjertede bloggere og andre godhjertede folk (frivillig) en god bloggvenn av oss som har det tøft økonomisk med å vipse eller spleise.
 
 
Dette hadde jeg aldri i livet drømt om da jeg på fredagskveld tenkte at jeg hadde lyst til å gjøre noe for denne bloggeren ❤❤❤
 
 
Dere aner ikke hvor takknemlig jeg er for at nettopp hver og en av dere har bidratt til å hjelpe vår bloggvenn Aud Marit ❤❤❤
 
 
Det har kun gått nesten 2 døgn siden spleisen ble åpnet, og spleisen er nesten kommet mål 😍 Akkurat dette hadde jeg ikke drømt om, og det er det som gjør meg så rørt og varm om hjertet 😍
 
 
Men hånden på hjerte har jeg lyst til å si at blogg.no er et godt sted å være ❤😊 Vi ser når en annen medblogger har det vanskelig. Da stiller vi opp og hjelper til med det vi har. Lite eller stort spiller ingen rolle. Det er tanken som teller ❤❤❤ Her inne vil vi hverandres beste, og vi viser omtanke for hverandre ❤❤❤
 
 
Jeg skulle gjerne ha fått gitt hver og en av dere en personlig klem og en personlig stor takk for at dere har bidratt til å hjelpe Aud Marit ❤❤❤
 
 
Tusen, tusen, tusen takk igjen ❤❤❤
 
 

5 kommentarer
      1. Hverdagsmagi: Tusen takk for det, og dette blir mer og mer overveldende ❤❤❤ Har jo kommet opp over det beløpet, og det før fristen har gått ut 😊 Jeg er dypt takknemlig for alt det bloggere og andre har gjort ❤❤❤

        Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg