FRODITH SIN FARGEUTFORDRING – ORANSJE 😊

Min bloggvenninne Frodith har en fargefotoutfordring pÄ bloggen sin, og her kan dere se hva utfordringen gÄr ut pÄ: https://frodith.blogg.no/fodselen-er-i-gang-en-liten-utfordring.html
 
 
Fargen jeg velger i dag er oransje, og her sere mine to bilder jeg har valgt ut 😊 HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Har funnet meg en ny favorittis, bl.a med smaken appelsin, og den er kjempegod 😍

 
 

Disse C-vitaminene tar jeg hver morgen, og beholderen til c-vitaminene er oransje 😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg