FRODITH SIN FARGEUTFORDRING – ROSA 😊

Min bloggvenninne Frodith har en fargefotoutfordring pÄ bloggen sin, og her kan dere se hva utfordringen gÄr ut pÄ: https://frodith.blogg.no/fodselen-er-i-gang-en-liten-utfordring.html
 
 
Min siste farge i denne utfordringen er rosa, og dette bringer meg tilbake til 80-tallet da min yndlingsfarge var rosa 😊 HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Dette bildet ble tatt i august 1987 pĂ„ en bĂ„t over til Venetzia hvor vi var pĂ„ utflukt, og fargen pĂ„ T-skjorten var selvfĂžlgelig rosa 😊

 
 

Bildet ble tatt i mars 1988, og viser meg pĂ„ en restaurant i Oslo. Fargen pĂ„ genseren var ikke overraskende rosa 😊

 
 

Bildet ble tatt pĂ„ et trunstevne i 1990, dette er jentegruppa jeg trente. De valgte rosa t-skjorter som sin farge nĂ„r de skulle ha oppvisning 😊

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg