MIN SØNDAG 26.03.2023 I ORD OG BILDER 😊

SÞndag 26.03.2023 var det en avslappende og fin sÞndag. Mannen min og jeg stod opp ca.kl.09.00, og vi koste oss med morgenkaffe og frokost. Vi satt og sÄ pÄ world cup i langrenn.
 
 
SĂ„ gikk mannen min og jeg oss en tur, for det var sĂ„ herlig at det var oppholdsvĂŠr. Slike dager mĂ„ man nyte. Det var kjempeherlig Ă„ komme seg ut en tur 😊 Med pĂ„ tur var SnorkfrĂžken, og hun elsker Ă„ vĂŠre med pĂ„ turer 😊 Vi sĂ„ ogsĂ„ Ă„rets fĂžrste leirfivel, og da vet man at vĂ„ren er like rundt hjĂžrnet 😍
 
 
NÄr vi kom hjem spiste vi lunch. Etter lunchen dro vi bort pÄ jobben til mannen min og trente litt styrke. Jeg kjÞrte noen overkroppsÞvelser for Ä styrke brystmusklene mine.
 
 
Etter vi kom hjem spiste vi middag, og vi slappet av og tok det med ro.
 
 
Hos oss er det kjempefint vÊr med sol og blÄ himmel, men om natten har det vÊrt ned mot minus 10-14 grader. Likevel kjenner man varmen fra solen om dagen, og vi ser at snÞen smelter litt etter litt.
 
 
Tok noen bilder da vi var ute pĂ„ turen pĂ„ sĂžndag, og jeg hĂ„per dere like dem 😊
 
 

Årets fĂžrste leirfivel som vi sĂ„ da vi var pĂ„ tur 😊

 
 

SnorkfrĂžken som prĂžvde Ă„ lage snĂžengel i snĂžen, men snĂžen var for hard 😊

 
 

I stedet ville Snorkfrþken klatre i térne 😊

 
 

Snorkfrþken i treet 😊

 
 

Fra denne greina har Snorkfrþken god utsikt 😊

 
 

SnorkfrĂžken fikk lov til Ă„ bli med pĂ„ trening, og trening med manualer er bra for hennes biceps đŸ˜‚đŸ€Ł

 
 

Snorkfrþken sammen vektballene 😊

10 kommentarer
      1. Pensjonistgunna: Tusen takk for det, og nÄ har vi det kjempeherlig her i Trondheim. Endelig sol og blÄ himmel, og da fÄr vi bare godta at det er kaldt om natten.

        SnorkfrĂžken liker Ă„ bli med pĂ„ turer ja 😊

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Morsmiddag: Ja, vÄren er rundt hjÞrnet, og tror vi lengter sÄ mye til vÄren nÄr vi kommer til mars at vi glemmer at mars mÄned kan vÊre stri som Alf PrÞysen sier i mÄnedvisen sin.

        Jeg hÄper virkelig ogsÄ pÄ en bedre sommer i Är enn i fjor. Sommeren hos oss i fjor var ikke noe Ä skryte hjem om.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. SĂ„ koselig at dere fikk se hestehov! Det gir hĂ„p om vĂ„r! SnorkfrĂžken er aktiv, ser jeg – trening er bra for alle, hihi… 🙂

      1. Margrethe: Ja, det Ä fÄ se hestehov vitner bare om at vÄren faktisk er rundt hjÞrnet selv om vi har kalde netter med temperaturer ned mot minus 14 grader.

        He, he, he đŸ€ŁđŸ˜‚ Selv for mummitroll er trening bra đŸ€ŁđŸ˜‚

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg