SEPTEMBERBILDER TATT 12.09.2021 😊

SĂžndag 12.09.2021 etter jeg kom hjem fra en hel dag pĂ„ korseminar gikk mannen min og jeg oss en tur. Det var kjempegodt Ă„ gĂ„ en tur, og ikke minst fĂ„ tĂžmt hodet etter en hel dag inne med korsang 😊
 
 
Fikk tatt noen bilder pĂ„ turen som jeg har lyst til Ă„ vise dere, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Kjempefin rĂžd hĂžstfarge pĂ„ bladene pĂ„ efĂžyen 😊

 
 

FjĂŠr pĂ„ hĂžstlĂžv 😊

 
 

HĂžstfargene har inntatt naturen nĂ„ 😊

 
 

Kjempefine hĂžstfarger pĂ„ bladene pĂ„ dette treet 😊

 
 

Kjempefin hĂžstsol gjennom grenene pĂ„ dette treet 😊

 
 

Kjempefin hĂžstsol gjennom grenene pĂ„ dette treet 😊

 
 

Spindelvev pĂ„ gjerdet 😊

 
 

Gule hĂžstfarger pĂ„ bladene 😊

 
 

RĂžde hĂžstfarger pĂ„ bladene pĂ„ dette treet 😊

7 kommentarer
    1. Det er sĂ„ mange flotte farger ute nĂ„. HĂžsten er en magisk tid for Ă„ ta bilderđŸ“· Mange flotte bilder du har fĂ„tt tatt

    2. SĂ„ innmari mangen fine bilder đŸŒŒđŸŒŒHĂžsten er en fantastisk fin tid . Elsker Ă„ tenne lys og fyre i peisen nĂ„r der er mĂžrkt ute ❀❀

    3. ÅÄÄhhh snuppa mi;)) SÄÄÄ rÄfine hÞstbilder med fine farger;)) Det er rÄkost Ä kose seg med levende lys pÄ bordet, en god bok og hÄndarbeid;))

      Ha en rÄfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    4. Veldig nydelige bilder du har tatt 🙂 Koselig Ă„ se bildene dine Toril.

      Du mĂ„ ha en riktig fin og god kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    5. Flotte farger! HĂžsten er frisk og fargerik. 🍁 Da jentene mine var smĂ„, pleide jeg Ă„ ta dem med pĂ„ “sanking” av fine hĂžstblader, presse dem, og sĂ„ satt vi ved bordet inne og laget fine bilder etterpĂ„. đŸ˜ŠđŸ€—đŸŒž

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg