TID FOR PÅFYLL AV AKRYLNEGLER + FARGE 😊

I dag var det tid for time til min negledesigner for å få ordnet neglene mine 😊 Det var kjempegodt å få ordnet dem.
 
 
Er kjempefornøyd med negledesigneren, og hun er kjempeflink 😊 Hun vet hvordan jeg liker å ha neglene mine. Det føles trygt.
 
 
Jeg har funnet en av mine yndlingsfarger. Siden jeg går i klær med duse farger bruker jeg farge på lakken som går til alt. Er ikke personen som bruker farger, for jeg har ikke klær som matcher til det.
 
 
Ønsker å vise dere bilder av hvordan resultatet ble, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Resultatet av ny akryl og farge på neglene mine 😊

 
 

>Resultatet av ny akryl og farge på neglene mine 😊

3 kommentarer
    1. Åååhhh snuppa mi;)) Så råfine neglene ble;)) Og rålekker farge på dem. Det er dine farger.

      Ha en råfin ettermiddag;))

      Stooor klem fra Else Marit

    2. Neglene dine ble fine 🙂 Liker fargen ja.

      Du må ha en riktig fin og god tirsdag 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg