VÅRBILDER FRA GÅTUR 18.04.2021 😊

Søndag 18.04.2021 gikk mannen min og jeg oss en tur i godværet, og det var kjempegodt 😊
 
 
Ønsker å vise dere noen bilder som jeg tok da vi gikk tur, og jeg håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Utsikt mot Nidelven i Trondheim fra Stavne bro.

 
 

Det våres og blir grønnere for hver dag 😊

 
 

Knoppene på grenene på dette treet har blitt grønnere og grønnere på kort tid 😊

 
 

Det er ikke gull alt som glitrer, men her er det refleksen fra solskinnet som speiler seg i Nideleven.

 
 

Nidelven stille og vakker du er.

 
 

Nidelven i Trondheim.

 
 

Vårblomstene pryder naturen 😊

5 kommentarer
    1. Fine bilder du har tatt 🙂 Vårbilder er koselige å se på. Jeg synes våren er en vakker årstid 🙂

      Du får ha en riktig fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg