HVIS DETTE ER GJORT MED VITEN OG VILJE HÅPER JEG AT KARMA SLÅR TILBAKE MER ENN DET DOBBELTE DIN DYREPLAGER!

Bildet lån fra denne nettsiden på facebook: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1613328545429719&id=149180621844526

 

Det mener jeg, og det til gangs! Helst i dobbel forstand!

Hva slags menneske er det som setter et reisebur med 4 katter på en bussholdeplass i minus 12 til minus 14 grader? Jeg bare spør.

Finner ingen unnskyldning på en slik ondskapsfull ugjerning! Ingen normale og oppegående dyreeiere setter et reisebur med 4 katter på en bussholdeplass en sprengkald vinternatt! Ingen! Det er over min fatteevne at noen kan finne på å gjøre noe slikt! Jeg får vondt langt inni hjerteroten bare ved tanken, og jeg  blir fysisk uvel når jeg leser om slikt. Ble så lei meg at tårene mine trillet ned kinnene 🙁 Stakkars katter <3 <3 <3 <3 🙁 

Det første som slår meg når jeg leser at alle kattene har øremidd er at vedkommende som er eier av kattene ikke har vært til veterinæren på en stund, og det det skremmer meg. Nettopp det sier så mye om hvilken uansvarlig katteier man har med å gjøre!

Jeg nekter å tro at kattene “tilfeldig” har blitt gjenglemt på denne bussholdeplassen. Det tror jeg med 100% sikkerhet man kan utelukke. Reiseburet med kattene har nok med viten og vilje blitt satt der slik at den ondskapsfulle og egoistiske katteieren kunne kvitte seg med kattene 🙁 Tanken gjør meg opprørt, fly hakke forbanna og sint! En slik type sak er regelrett utilgivelig i mine øyne! Vedkommende burde blitt fradømt retten til å ha dyr for godt! 

Hvis det viser seg at kattene ble satt i reiseburet på bussholdeplassen med viten og vilje så er det en grusom, hatefull, forferdelig og ondskapsfull handling! Slike mennesker må være totalt blottet for alt som heter samvittighet og følelser, og jeg tørr å gå så langt å si at slike ondskapsfulle dyreeiere er psykopater! De har i hvert fall store personlige problemer. Hvis de kan gjøre noe så ondskapsfullt med et forsvarsløs og stakkars dyr, er ikke veien lang for at de kan gjøre noe med andre mennesker også! 

Vedkommende som gjorde dette mot kattene burde fått smake samme medisin! Jeg håper også at karma slår kraftig tilbake til vedkommende som gjorde dette, og det dobbelt opp! 

Hvis det er noen jeg aldri kommer til å tilgi, er det de som ikke tar ansvar for dyrene sine, de som mishandler stakkars forsvarsløse dyr og mobbere! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#dyremishandling #katterfunnetibusskur #dyrebeskyttelsen #hjertesukk #katter #dyrevern #oppgitt #ondskap 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Leste om dette i avisa her. Det er helt grusomt…..Du gjør bare ikke dette, men de menneskene som har gjort kan ikke ha vært friske. Kan sikkert ikke ta vare på seg selv engang. Trist sak.

    2. Jeg leste dette på facebook, og det er forferdelig 🙁
      Dette er ikke tilfeldig, men med et klart mål for øyet. Disse menneskene er ikke friske i hodene sine, men det er ingen unnskyldning. Mennesker som dette burde vært beskyttet mot seg selv.
      Du får en fin kveld 🙂
      Godklem fra Irene

    3. Helt forferdelig, men vi vet jo ikke hva som har skjedd her. Kattene kan ha midd selv om de har vært hos dyrlegen. Det virker som disse kattene er satt ut for at noen skulle finne dem, men hva vet vi?

    4. Jeg må ærlig si at med en gang jeg så det facebook-screenshot bildet skrollet jeg meg forbi innlegget ditt. Rett og slett fordi sån her – TÅLER jeg bare ikke!! Jeg blir så fryktelig fryktelig lei meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg