HVEM ER DET SOM SENDER BEKYMRINGSMELDING FOR BLOGGEREN ANNA (MAMMA TIL MICHELLE)? JEG ER SJOKKERT!

Jeg kjenner jeg oppriktig blir lei meg over hvordan andre mennesker sitter og ytrer seg om forskjellige bloggere på ulike diskusjonssider. Det er er helt i orden at man er uenig i det andre bloggere deler på sine blogger, men fra det skrittet til å sende bekymringsmelding til barnevernet????

Jeg tenker spesielt på en eller flere av de som Anna Rasmussen sine blogglesere som er kritiske til det Anna deler på bloggen sin når de går til det drastiske skrittet og sender bekymringsmelding til barnevernet! Er rett og slett sjokkert hva blogglesere får seg til å gjøre. Er det en ting jeg er 100% sikker på så er det at den/de som har sendt bekymringsmelding barnevernet overhodet ikke kjenner Anna som privatperson. Den/de ytrer seg kun etter å ha lest bloggen hennes! Dermed tror de at de kjenner til Anna som privatperson, noe de ikke gjør! 

Hallo! Noe er alvorlig galt fatt når blogglesere som sitter på ulike diskusjonssider på nettet sender bekymringsmelding til barneverenet og dèt for en blogger som de ikke kjenner personlig! Jeg synes regelrett synd på Anna Rasmussen <3 🙁 Stakkars jente <3 🙁 

Her kan dere lese blogginnlegget til Anna: http://mammatilmichelle.blogg.no/1533283961_du_vet_ingenting_ikke_lat_som_du_gjr_det.html

Diskusjonen går hett for seg blant motstanderne for disse “mammabloggerne” når det gjelder å promotere ungene sine på blogg i form av bilder av ungene m.m. Mange er i harnisk over “mammabloggernes” promoteringa av ungene sine. På ulike nettsider sitter motstandernes og rett og slett snakker dritt om om disse “mammabloggerne”, og Anna Rasmussen får dessverre gjennomgå 🙁 Jeg får vondt langt inni sjela av hvordan de rakker ned på henne <3 🙁 Jeg har personlig lest at de oppfordrer hverandre til å sende inn bekymringsmelding til barnevernet, og de legger til grunn at Anna Rasmussen er en dårlig mor! 

Det ikke forbudt å legge ut bilder av ungene sine på bloggene sine eller på nettet. Konklusjonen min er at mange bloggere som er foreldre bør tenke seg om på hvilke bilder de ønsker å dele av ungene sine. Noe som heter måtehold! Det er til syvende og sist foreldrene som bestemmer over sine egne unger om hvilke bilder de ønsker skal deles. Jeg nevnte måtehold med hvilke bilder mammabloggerne som Anna ønsker å dele av ungene sine på bloggen sin, er det pga at bilder faktisk kan bli misbrukt av pedofile! 

Pedofile har fri tilgang til nettet, og det er lett for dem å finne bilde av en unge som kan misbrukes. Jeg så et intervjue på TV’n med en mor som hadde lagt ut bilde av ungen sin på facebook. Det var et helt uskyldig bilde, men bildet var misbrukt ved at hodet til ungen var redigert inn på en naken barnekropp! Bildet var brukt i det pedofile nettverket.

Når Anna deler bilder av ungene sine gjør hun ikke noe galt! Ingen har rett til å dømme mammabloggere hvis de på død og liv ønsker å dele bilder av sine egne unger.

Hvem er du som med hånden på hjerte kan si at Anna er en dårlig mamma? Kjenner du Anna som privatperson, og kan uttale deg på det grunnlagt? Med 99% sikkerhet kan jeg si at jeg tror ikke du kjenner Anna! Ingen har rett til å dømme Anna eller andre mammabloggere som en dårlig mamma på grunnlag av at de har klare meninger om mammabloggeres billeddeling av ungene sine, eller at de utleverer ungene sine på bloggene sine. Det sier ingenting om hvordan bloggeren er som mamma. Jeg er 100% sikker på at Anna og andre mammabloggere der ute er omsorgsgsfulle mødre som gir ungene alt av sin kjærlighet og omsorg <3 🙂 

Hvorfor må du på død og liv lese bloggen til Anna Rasmussen og andre mammabloggere når du har så mye i mot disse bloggerne på måten de blogger på? Det er helt greit at du er i mot måten de blogger på og måten de promoterer ungene sine på gjennom bloggene sine. De gjør ikke noe straffbart, og Anna og mammabloggerne kan være mye bedre egnet som mamma enn hva det du kanskje er. 

Den som sender bekymringsmelding til barnevernet etter å ha lest bloggen til Anna  og andre mammabloggere har seriøse problemer. Slikt gjør man ikke, og det sier mer om den som sender bekymringsmelding enn om Anna Rasmussen. Da har en generell diskusjon på ett eller annet forum om å dele bilder av ungene sine på blogg og nett og det å promotere ungene sine offentlig på blogg sporet av for lenge siden! 

Jeg blir fysisk dårlig av å tenke på at en eller flere lesere har sendt bekymringsmelding til barnevernet om Anna som mamma uten en gang å kjenne henne personlig! Man skal virkelig passe seg for hva man blogger om, for det sitter selvutnevnte bloggpoliti og passer på hva man foretar seg! Veien er ikke lang til å kontakte en eller annen offentlig instans. 

Det å henvende seg til barnevernet med bekymringsmelding for en blogger man ikke kjenner er jo et forsøk på å kneble ytringsfriheten slik jeg ser det, og det hører ikke hjemme i det hele tatt! Heldigvis fant ikke barnevernet noe alvorlig hjemme hos Anna i bekymringsmeldingen, og det er til pass for vedkommende som hadde sendt bekymringsmeldingen at vedkommende blir sittende med skjegget i postkassen!

Selv får jeg flash backs til da en bloggleser av meg gikk til det skrittet og kontaktet mattilsynet med løgnaktige påstander om katteholdet mitt! Sannheten er at jeg overhodet ikke kjente vedkommende personlig en gang, for jeg hadde aldri i mitt liv truffet den bloggleseren. De to som dukket opp på døren min fra mattilsynet skjønte fort at påstandene som hadde blitt sagt om meg og katteholdet mitt var bygget på ren og skjær ondskapsfulle løgner, og dèt pga en idiotisk uenighet 1 1/2 år tidligere. 

Dette innlegget handler ikke om deling av bilder av unger på blogg eller promotering av unger på blogg, men det handler om hva hevnlystne lesere kan være i stand til å foreta seg slik som i Anna dessverre har opplevd. Ingen mammabloggere skal være nødt til å oppleve anonyme bekymringsmeldinger med usaklig synsing om dem som foreldre.

Jeg håper for Anna sin del at hun får fred, og at hun får ro til å blogge om seg og sitt, og mitt inntrykk er at Anna har kjempestor omsorg og kjærlighet til ungene sine <3 🙂 Det står det kjempestor respekt av <3 🙂 

Jeg blir kvalm og fysisk uvel av å lese på slike nettsider hvor det foregår slike debatter, og særlig debatter om navngitte bloggere. Når jeg leste på den ene diskusjonssiden at de som diskuterte der inne oppfordrer andre til å sende bekymringsmelding til barnevernet blir jeg lei meg og rett og slett kjempesint. Det er da jeg er kjempeglad for at jeg ikke er medlem på den nettdiskusjonssiden, og jeg har heller ikke planer om å bli medlem der! Hvis jeg hadde vært medlem ville jeg tatt Anna i forsvar, for jeg synes mye av det som skrives der inne er regelrett mobbing og uthenging! 

Man skal respektere hverandres synspunkter, og det er helt greit at man er uenige. Der ingen løsning å gå til det skrittet å sende bekymringsmelding om andres unger når du overhodet ikke kjenner vedkommende personlig!

 

Bildet lånt fra TV2: https://www.tv2.no/a/9388562/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#blogging #mammablogger #bildravunger #promoteringavunger #bekymringsmelding #barnevrn #annarasmussen #mammatilmihelle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg fatter og begriper hvorfor noe gjør noe sånt. Du er utvilsomt inne på noe når du skriver måtehold på bilder av barna på grunn av frykten for hva pedofile kan finne på med bilder. Jeg forstår diskusjonen men fra diskusjonen til å sende bekyrmingsmelding til barnevernet henger ikke sammen.
      Jeg tror noe har med sjalusi å gjøre. Noen er nok sjalu på hva mamma til Michelle at hun har klart seg fra hun ble mamma som 15 åring. Hun har tre flotte barn. Barna til bloggeren virker trygge og gode. Det er vondt å svelge for de som ikke liker henne.
      Stakkars mamma til Michelle 🙁 Jeg får vondt når jeg forstår at noen er villige til å trå over lik for å finne på noe galt på hva hun gjør. Som bloggleser hadde det aldri falt meg inn å sende bekymringsmelding til barnevernet om en blogger når jeg ikke kjenner bloggeren. Hvis jeg ser en blogger som har delt bilder av barna sine på bloggen sin orker jeg ikke bry meg. Jeg er ikke mamma til barna der og bloggeren må få gjøre hva hun vil.
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Godklem fra Mona Elisabeth

    2. Mye rart i bloggverden.. At noen gidder å bry seg så mye med andre. Jeg blogger fordi jeg skal hygge meg, ikke noe annet. Alt av krangling er ikke min greie. 🙂

    3. Jeg er glad jeg har en håndarbeidsblogg, for jeg slipper å få barnevernet på døren. Hvis håndarbeidsbilder blir gjenstad for negativ diskusjon er det ikke håp for å blogge.
      Mamma til Michelle har gjort en del kontroverseilet på bloggen sin. Jeg tror mange glemmer at det de leser på en blogg er en liten brøkdel av livet til bloggeren. Det er mye vi ikke får se. Vi tror vi kjenner livene til toppbloggerne, fordi some har ført oss inn i en verden hvor vi kan følge med livene til de fleste på snap chat, instagram, facebook og blogg.
      Jeg mener det er galt å sende bekymringsmelding til barnevernet på grunnlag av det de leser på bloggen hennes. Det hører ikke hjemme. Jeg synes det var bra hun tok igjen på bloggen sin for den som hadde meldt sin bekymring til barnevernet. Det virker som om de ønsker den stakkars jenta vondt 🙁
      Jeg lurer på hvem disse menneskene er som finner ut at de skal sende en bekymringsmelding for å fortelle barnevernet at en blogger er en dårlig mor fordi hun har delt bilder av datteren sin på bloggen. Om de ikke liker bloggen til Mamma til Michelle er det ingen som tvinger dem til å lese bloggen. De velger selv om de vil la seg irritere når de leser bloggen hennes.
      Jeg sender Mamma til Michelle en stor klem, og jeg håper at hun har noen hun kan søke trøst hos når hevntørste blogglesere vil skade henne.
      Jeg ønsker deg en fin kveld 🙂
      Stor bloggklem fra Gry

    4. Stakkars jente;(( Og jeg har vondt av henne som er utsatt for sånne folk. Jeg synes ungene hennes virker som oppegående, høflige og veloppdragne unger. Og all ære til Anna som har vært en flink mamma til ungene sine;))
      Det er det tydelig mange som ikke tåler. Og jeg tror mange er sykelig sjalu på Anna. Derfor vil de sette ut stygge rykter om henne som mamma. Det er råbra at bv ikke finner noe på Anna. Og det må svi fælt for den og dem som har sendt bekymringsmelding at de ikke når frem med klagen sin.
      Jeg lurer på om de ikke forstår at blogg og det virkelige liv er to forskjellige ting. Det er det mange som ikke forstår. For de tror at når de leser bloggen til en blogger kjenner de bloggeren. Herregud folk er fæle;(( Eksempelet på at folk kan være fæle er møkkakjerringa som meldte deg til mattilsynet. Det verste er at hun benketer dette. Og at hun står frem som uskyldig. Beskrivelsen min av den kjerringa er gjennomsyret ond. Det er ikke ofte at jeg beksriver folk med den beskrivelsen. Men om den kjerringa der gjør jeg det. Og jeg er ikke redd noen av den gjengen hennes. De skal ikke få true meg til taushet. Det har noen av dem prøvd seg på flere ganger.
      En blogger kan nesten ikke skrive noe som helst uten at de som misliker bloggen gjør hva som helst for å gjøre hverdagen surt for bloggeren. Jeg tror toppbloggere er utsatt. De har flere øyne rettet mot seg enn oss nisjebloggere. Og da er de utsatt for mer sjalusi enn det andre bloggere er. Jeg ville aldri vært i deres sko.
      Ha en råfin ettermiddag snuppa mi;))
      Stooor klem fra Else Marit

    5. Mona Elisabeth: Det gjør ikke jeg heller. Jeg har selv sett på den diskusjonssiden at de som skriver der inne oppfordrer hverandre til å melde fra til barnevernet om Anna Rasmussen. Det de skriver på diskusjonssiden mener jeg går langt over streken, og jeg vil kalle mye av det som skrives der for ren og skjær mobbing!! Ikke noe annet. Diskusjonen handler ikke lengre om Anna sin promotering av ungene sine når en eller annen sender bekymringsmelding til barnevernet. Da er det en form for hevn, og et forsøk på å true noen til taushet 🙁 Det skal ikke skje.

      Ja, de går over lik. Derfor fryder jeg meg grønn for at barnevernet henla saken!

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    6. frodith: Huff ja 🙁 Jeg har kjempevondt av Anna. Mitt inntrykk av Anna som mamma er at hun har fått 3 veloppdragne og høflige unger, og hun har vist bloggleserne at hun har kjempemasse kjærlighet til ungene sine.

      Dette har ikke skjedd på blogg, men på et diskusjonsnettsted hvor toppbloggere blir diskutert. Man må være medlem der for å skrive, og selv akter jeg ikke å være bekjent å vær medlem på et slikt nettsted hvor holdninger som de har er gjeldene. Jeg får vondt langt inn i hjertet slik de omtaler andre bloggere. Ikke bare som bloggere, men også utseende 🙁

      Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermiddag 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Gry: Tusen takk for en kjempefin kommentar fra deg 🙂

      Ja, det tror jeg du skal være. Du vet aldri om en håndarbeidsblogg blir gjenstand for negative diskusjoner. I så fall har de som evt. diskuterer negativt om en håndarbeidsblogg ha alt for mye fritid.

      Jeg tenker det samme om kattebloggen min. Hvis noen har interesse av å diskutere kattebloggen min så vær så god! Jo mer reklame tenker nå jeg da 🙂 Ha, ha, ha 🙂

      Det er langt verre når noen går så langt for å ødelegge for en mamma og hennes unger. Det kaller jeg råttent gjort!

      Mitt inntrykk er at ungene til Anna (Mamma til Michelle) fremstår som trygge, harmoniske og glade unger som har hatt en mamma som har gitt alt av sin kjærlighet til dem. Jeg tipper også at Anna (Mamma til Michelle) er en mye bedre mamma enn den/de som har sendt sin bekymringsmelding til barnevernet.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor bloggklem fra Toril og kattene

    8. Else Marit: Tusen takk for en kjempefin kommentar fra deg Else Marit-vennen <3 🙂

      Jeg også har kjempevondt av henne. At noen kan være så gjennomsyret ond å utsette Anna (Mamma til Michelle) for dette skjønner jeg ikke.

      På det nettstedet har jeg lest med egne øyne at de sitter og diskuterer ulike bloggere, og faktisk også utseende på bloggerne. Jeg finner ikke ord for hvor stygt gjort det er, og jeg mener at det er regelrett mobbing mye av det som skrives. De unnskylder seg med at siden de er bloggere må de regne med at folk ytrer seg slik om dem. Det skal fanken meg ikke aksepteres! Jeg leste på den siden at de oppfordret hverandre til å melde i fra til barnevernet. Kommer aldri i mitt liv til å bli medlem på den diskusjonssiden! Hvis jeg hadde vært medlem måtte jeg sitte på fingrene for ikke å skrive noe jeg ikke burde ha skrevet! Det å lese er mer enn nok for min del.

      Noen av de som har diskutert Anna (Mamma til Michelle) er i harnisk over at hun har promotert ungene sine på bloggen sin. Her får de mene akkurat hva de vil i en diskusjon, men det handler ikke om diskusjonen når noen går så langt at de finner på å sende bekymringsmelding til barnevernet. Da vil jeg si at det er personlig rettet mot Anna (Mamma til Michelle) i et forsøk på å true henne til taushet! Jeg kjenner jeg blir kjempesint bare ved tanken, og jeg skulle ha filleristet den som hadde gjort det!

      Jeg ble også kjempesint på vedkommende som ringte mattilsynet og klaget på meg! Ikke fordi at de kom på døren. Det jeg ble kjempesint på var de fæle løgnene vedkommende hadde fortalt dem, og dèt på grunnlag at hun over hodet ikke kjente meg personlig eller truffet meg i det virkelige liv. De to damene fra mattilsynet sa det rett ut at vedkommende ikke kunne være riktig rett skrudd sammen, og de sa vedkommende ikke kunne ha noe i nærheten av empati og samvittighet.

      Det har du helt rett i. Jeg kjenner jeg blir kjempesint når bloggere blir truet til taushet i form av trusler fra leserne sine m.m. Man skal virkelig være sterk som i Anna (Mamma til Michelle) sitt tilfelle som får servert så mye negativt og dritt om seg selv 🙁 Jeg synes kjempesynd på henne <3 🙁

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    9. ble helt rystet når jeg såg det, men er ingenting som sjokkerer meg mer. i begynnelsen da jeg begynte blogge som er en del årsiden men så valgte jeg å avsluttet bloggen for leserne fra bygden jeg bor i, Dro så si innom med bloggen min ut å inn barneverns kontoret. Jeg ble meldt for å ha kjøpt ting på ebay jeg hadde brukt 200 kroner på meg selv og eldste datter, wow jeg sløste bort penger gitt. annen ting er at de meldte kommentar felte mitt for noe de selv hadde skrevet. dette ble selvfølgelig henlagt men de har jo de bekymring meldingene da , som de forsatt mot meg den dag i dag. jeg skal ikke si jeg var en uskyldig blogger den gangen, var selvfølgelig noe innlegg jeg lagde for å provosere;) i dag har jeg litt mer erfaring kan man vell si, jeg velger ikke blogge for mye om barna men de jo stor del.men jeg poster ikke ofte bilder av de lengre. i dag blir meldt til bv for det minste ting. kan ikke akkurat si jeg er enig med Anna om at de er så godt hjelpe middel, for de kan være bra maktsyk og ett system som er ganske korrupt. men det er annen sak 😉

    10. May Halvorsen: Tusen takk for en utfyllende og fin kommentar 🙂

      En ting er sikkert, og det er at man lærer etter hvert. Jeg har også endret bloggen min side jeg begynte. Før var jeg ukritisk til det jeg la ut. Jeg la ut private bilder uten å tenke meg om, men kom ut for noen bloggere som ikke hadde rent mel i posen, og som gjorde alt for å finne ut hvilke personer som var avbildet på bildene mine. Siden jeg er rasekattoppdretter er det flere av mine gode rasekattvenner som blogger. Et par av rasekattvennene mine blogget som anonyme, og de ville ikke at navnene deres skulle komme frem. Jeg har til dags dato aldri nevnt navnene deres til noen!

      De bloggerne som prøvde å finne ut hvem som var avbildet på bildene mine prøvde å presse meg til å fortelle dem navnene. Jeg holdt ord, og jeg løy om hva de het. Fant på navn, for jeg er en som vennene mine kan stole på! Vil de være anonyme skal de få lov til det! Dette tåler ikke noen bloggere, og de gjør alt for å prøve å finne identiteten deres. De truer med å finne ut hvem mine rasekattvenner er, noe de ikke klarer!

      Man skal jammen være forsiktig på nettet. Det å sende bekymringsmelding pga at du kjøper noe på ebay er jo råttent gjort i seg selv! Sier så mye om den som gjorde det.

      Jeg tror nok en del av bekyrmingsmeldingene som kommer inn er nok hevn pga uenighet og krangling. Det hadde aldri falt meg inn å sende bekymringsmelding til barnevernet for en blogger som jeg ikke kjenner! Det er så absurd! Hvis jeg skulle ha sendt bekymringsmelding skulle jeg vist av hvem foreldrene var, og være sikker i min sak på at det var mishandling eller noe galt i hjemmet. Ikke pga hva noen gjør på en blogg!

      Høres ut som du har vokst mer nå enn sist du hadde blogg. Det tror jeg alle bloggere gjør.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    11. Jeg må vel innrømme at jeg smugleser på KG jeg og,men det er først og fremst fordi at bloggen min blir omtalt der inne titt og ofte.Jeg har også lest endel som skrives om toppbloggerne og det er ikke alltid hyggeligt det som skrives.
      Noen ganger syns jeg moderator er alt for slapp med modereringen fks.da AR sitt utseende blei diskutert og flere brukere synset om hun kanskje hadde hareskår fordi de mente at overleppen såg litt rar ut.Og for ikke å snakke om all nedrakking av IR.Noen ganger virker det på meg som om moderator ikke reagerer før mange andre brukere har gitt beskjed.
      Jeg har også fått med meg at brukerne på KG ofte fyrer hverandre opp og det ender ofte i at meninger blir ganske skarpe og ufine utover i debattene.
      Når det er sagt så må jeg si at mitt inntrykk er at AR har skjerpet seg kraftig ang.eksponering av barna det siste året,hun ser ut for å ha blitt mer reflektert rundt det å eksponere barna samt at hun tenker mer konsekvens på det hun gjør på blogg,det er jo en naturlig utvikling ,hun har jo blitt eldre og mer moden hun også.
      Det som er hakket verre er godt voksne bloggere som,i det ene øyeblikket legger ut lettkledde bilder av barnet i alle (ferie) situasjoner,for så å legge ut bilder av huset der de bor og “trives så godt” og når bloggeren tidligere har informert om bosted samt blogger under eget navn,da begynner man å syns det blir litt mye risikoadferd.Sånne bloggere burde absolutt varsles om,som en potensielt fare for egne barn.Godt voksne bloggere bør skjerme barna,de bør forstå at syke folk er på hvileløs jakt etter nettopp sånn informasjon (hvor man bor,bilder av både huset man bor i,bosted,bilder av barnet osv.osv) døgnet rundt,ofte er det som legges ut om egne barn og hvor de bor reine godteposen,og det er bare å velge og vrake.Og syke folk vet hvor godteriet er å finne,reine GPS – detaljert veibeskrivelse,kaller jeg det.
      Jeg skjønner ikke at noen tør å utsette egne barn for fare på den måten,jeg skjønner at de som gjør det er litt vel naiv og ikke ser for seg en mulig kobling,nettopp derfor bør de takke dem som ser det og gjør oppmerksom på det,istedenfor å fly i strupen på dem som sier fra.
      Bloggere som eksponerer lettkledde barn,bilder av huset man bor i osv.er en mye større risiko for barna sine enn AR noen gang har vært.
      Ha en fortsatt fin kveld Toril 🙂 Klem fra synskepeggy.

    12. synskepeggy: Tusen takk for en utfyllende og fin kommentar 🙂

      Jeg er som deg smugleser på kvinneguiden, men kommer aldri i mitt liv til å bli medlem der. Har reagert på nøyaktig det samme på noen av trådene om toppbloggerne og det som skrives der. Jeg personlig mener at mye av det de skriver der er mobbing i mine øyne. Tenker bare på når de kommenterer og rakker ned på kroppen til Helene Drage. Jeg får vondt av henne <3 🙁
      De som kommenterer der kommenterer som om de vet alt om bloggerne, men de tenker ikke over at mesteparten får de ikke se.

      Når det gjelder Anna R (Mamma til Michelle) og diskusjonen om henne synes jeg det går for langt når de som diskuterer henne oppfordrer hverandre til å skrive bekymringsmelding til barnevernet. Da har det gått alt for langt! Man kan diskutere seg gul og blå om billeddeling av unger på blogger, men å gå til det skrittet å sende bekymringsmelding om at en blogger man over hodet ikke kjenner er så kjempestygt og ondskapsfullt gjort! Jeg finner rett og slett ikke ord.

      Jeg synes personlig at ungene til Anna fremstår som trygge, høflige og veloppdragne, og det vises at hun har gitt dem masse omsorg og kjærlighet <3 🙂 Tror nok at Anna er en mye bedre mamma enn kanskje den/de som har sendt bekymringsmelding til barnevernet. Tror også kanskje at det skyldes sjalusi at noen går til det skrittet å sende bekymringsmelding til barnevernet om Anna (Mamma til Michelle).

      Når det gjelder bilder av unger på nettet mener jeg det er opp til foreldrene selv, men noe heter måtehold og forsiktighet før man deler et bilde av ungene sine på en blogg. Jeg vil ikke stille kritisere de foreldrene som deler bilder av ungene sine hvis bloggeren bruker måtehold og forsiktighet. Min mening er at foreldre bestemmer selv over ungene sine, og da skal ikke jeg sitte og dømme hva andre bloggere gjør. Det blir en annen diskusjon 🙂

      Jeg ønsker deg en kjempefin kveld, og god natt <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    13. Flott og velbegrunnet skrevet innlegg fra deg.
      Jeg er ærlig talt glad for at jeg slettet bloggen min. Når sant skal sies hadde jeg ikke tid til å blogge, og jeg følte det tok tid. Leserne forventer oppdateringer. Jeg synes det er koseligere å lese bloggene til deg og de andre jeg følger, og jeg fikk god kontakt med andre bloggere på blogspot.
      Nei 🙁 Det er trist å lese innlegget som mamma til Michelle har skrevet. Jeg er en skaplesere av trådene på kvinneguiden, men jeg kommer aldri til å bli medlem. Det sjokkerer meg at de som skriver på trådene som handler om mamma til Michelle ber hverandre om å sende bekymringsmelding til barnevernet 🙁 Det har jeg lest flere ganger. Jeg tenker at det er det ingen som kan finne på å gjøre. Stakkars de som skriver postivt om mamma til Michelle. De blir hudflettet og nærmest halshugd 🙁
      Jeg visste at noen er gale nok, for det så da en av dine hatere hadde gått så langt at hun kontaktet mattilsynet med massevis med løgn og fanteri om ditt kattehold. Da burde jeg ikke blitt forskrekket at noen kontakter bv med falske beskyldninger mot mamma til Michelle i rollen sin som mamma. Det som irriterer meg er at de som melder i fra som i mamma til Michelle og i ditt tilfelle er at de ikke har personlig kjenneskap til den de klager inn. Jeg kan si med sikkerhet at de ikke eier skrupler, og de er truende til hva som helst. Slike personer må man bare være forsiktige med, for de er skumle å komme ut for. Likevel. Du sender ikke en bekymring til bv hvis du ikke har personlig kjenneskap til personen. Ingen har personlig kjennskap til en person gjennom en blogg. Det er umulig. Jeg føler med mamma til Michelle.
      Som blogger har mamma til Michelle gjort noen dumme ting, men hvem har ikke det? Jeg har fulgt med på tv-programmet Bloggerne og jeg synes mamma til Michelle har taklet mammarollen på en fin måte. Barna hennes har ikke manglet på noe. Michelle er en flott 7-åring som er veslevoksen. Jeg synes det har vært koselig å følge med mamma til Michelle fra hun fikk Michelle frem til hun ble trebarnsmamma. Det vises at hun gir dem mye kjærlighet 🙂
      Jeg ønsker deg en fin lørdag 🙂
      Godklem fra Irene

    14. Irene S: Tusen takk for kjempefin og koselig kommentar fra deg <3 🙂 Du vet jeg setter stor pris på det 🙂

      Jeg blir kjempesint og forbanna når jeg leser om hvordan de på kvinneguiden sitter i trådene sine og oppfordrer hverandre til å sende bekymringsmelding til barnevernet! Bare ved slike tråder har jeg kjempelyst til å lage mg en bruker bare for å ta dem fatt hvordan de holder på. Fornuften min sier at jeg ikke skal, for jeg blir kvalm av hele rampelystråden hvor toppbloggere blir baksnakket, og de som mener noe positivt om dem får høre at de er åndssvake og gudene vet hva de ikke blir kalt.

      Jeg må ærlig innrømme at jeg synes ungene til Anna Rasmussen er høflige, veloppdragne og det vises at de får nok av kjærlighet og omsorg. Faktisk tror jeg nokså sikkert at Anna gir dem mer enn hva mange andre foreldre gjør.

      Vedkommende som gjorde dette vet vi jo ikke er rett navla, og ikke riktig skrudd sammen. Samme menneske sendte jo mail til kommunen til en bloggvenninne av seg hvor hun ba om at bloggvenninnnen sin måtte blir umyndiggjort! Det er ingen voksne bloggere som glemmer det hun gjorde, for jeg skal hilse å si hun fikk andre bloggere i mot seg. Det er så sykt å gjøre noe slikt .

      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg