JIPPI :) DEN KLOKE OG VISE FARGEKLATTEN AUNE SAND TILBAKE I “SKAL VI DANSE” :)

Etter det usmakelige stuntet til Frank Løke midt i beste sendetid i et familieunderholdningsprogram kan vi lese på TV2 sine nettsider i dag at den kloke fargeklatten Aune Sand kommer inn i “Skal Vi Danse” 🙂 Det var det eneste rette TV2 kunne gjøre i denne saken. 

Velkommen tilbake til “Skal Vi Danse” Aune Sand 🙂 Dans med din klokskap og visdom 🙂 

 

Bildet lånt fra denne nettsiden: https://www.tv2.no/underholdning/10086491/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#skalvidanse #tv2 #aunesand 

20 kommentarer
    1. Jeg tror at tv2 ikke hadde annet valg enn å erstatte Frank Løke med Aune Sand. Og jeg er enig i valget deres;))
      Ha en råfin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    2. Jeg ble glad da jeg leste det på nyhetene i går at de hadde valgt å ta tilbake Aune 🙂 Han har en varm aura over seg på sin væremåte og han virker som en varm person 🙂
      Du må ha en riktig fin ettermdidag 🙂
      Godklem fra Irene

    3. Det blir kjekt å få se igjen Aune Sand på parketten 🙂 Jeg støtter TV 2 i saken der 🙂
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    4. Det blir veldig gøy å se igjen ham. Jeg synes de andre danserne tar dette på en proff måte. De sier ikke noe negativt, men forholder seg til fakta. Det forteller mye om hvor proffe de er 🙂
      Aune Sand er en nydelig mann med mye visdom å gi til mennesker rundt seg, og det han sier er så velfundert og gjennomtenkt. Jeg håper han danser bedre enn sist lørdag slik at han får være med å danse et par program til.
      Jeg ønsker deg en fin ettermiddag 🙂
      Stor bloggklem fra Gry

    5. frodith: Aune koste seg, og det virker som om de andre deltakerne har blitt kjempeglade i ham 🙂 Han er en mann med stor visdom, og visdomsordene han kommer med beskriver så mye 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Else Marit: Tror nok det har vært storm inn til TV2 ja, og skujlle TV2 beholde seerne av prgrammet mått de få inn Aune Sand, noe de heldigvis gjorde.

      Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Irene S: Ja, det gjorde han, og det var kjempebra 🙂 TV2 gjorde helt rett da Frank Løke måtte forlate “Skal vi danse”, for det var respektløst gjort ovenfor dansepartneren, og det var usmakelig og barnslig av ham med tanke på at “Skal vi danse” er et underholdningsprogram for familien.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    8. Mona Elisabeth: Jeg ble kjempeglad da jeg leste at de hadde valgt å ta ham inn igjen, og TV2 gjorde helt rett i dette 🙂 Støtter TV2 i saken jeg også, og det gjør de aller fleste av oss som følger med “Skal vi danse”.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    9. Gry: Jeg fikk ikke sett “Skal vi danse” forrige lørdag, for vi var borte, men jeg gleder meg til å se det i morgen 🙂

      Det var kjempebra at Aune fikk komme tilbake. Hele utstemningen den lørdagen var helt feil 🙁

      Håper kjærlighetssprederen Aune får bli en god stund selv om han ikke er den flinkeste danseren. Han er en gledesspreder 🙂 Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjemepfin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg