BILDER TATT 02.06.2021 😊

Jeg elsker Ä ta bilder nÄr jeg er ute og gÄr, og jeg kobler av med Ä fotografere forskjellige motiver jeg ser.
 
 
02.06.2021 gikk jeg meg en tur. VÊret var kjempefint og varmt med sol fra skyfri himmel. Jeg skal ikke legge skjul pÄ at jeg liker best Ä fotografere nÄr vÊret er fint. Da henter jeg stÞrst inspirasjon.
 
 
Har lyst til Ă„ vise dere bilder som jeg tok 02.06.2021, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

BlĂ„ himmel over et tre med grĂžnne blader pĂ„ grenene 😊

 
 

Disse blomstene pĂ„ dette treet luktet kjempegodt 😊

 
 

Jeg vet ikke hva treet heter, men jeg synes at blomstene pĂ„ treet var kjempefine 😊

 
 

Vi kjĂžpte disse blomstene i blomsterkassen 16.05.2021, og pĂ„ de ukene har de vokst, og det er kjempegĂžy 😊

4 kommentarer
    1. Fine sommerlige bilder du har tatt 🙂 Jeg likte godt blomsterbildene dine for jeg fĂ„r lyst til Ă„ gĂ„ bort Ă„ lukte pĂ„ dem.

      Du fĂ„r ha en riktig fin tirsdag 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg