NÅR BOKSTAVENE STOKKER SEG PÅ ST. OLAVS HOSPITAL 🤣😂BLOGGKONKURRANSE! TREKKER 2 VINNERE 😊

Her er en konkurranse på bloggen min om hvor observante dere lesere er.
 
 
Dette bildet tok jeg i heisen på St. Olav, og det viser oversikten over hva som befinner seg i de ulike etasjene på Bevegelsessenteret.
 
 
Se nøye på dette bildet. Dere vil da se 4 skrivefeil 🤣😂
 
 

 
 
Kommenter i kommentarfeltet hvilke 4 skrivefeil du ser 😊 Jeg kommer til å trekke 2 vinnere som vil få hver sin premie i posten 😊
 
 
Fasiten på konkurransen kommer på søndags kveld.
 
 

10 kommentarer
    1. Oropedi er vel ortopedi, revatisk er vel revmatisk, kontro vil jeg tro er kontor, plastikirugi skal nok skrives plastiskkirurgi. Egentlig helt utrolig :). Men også observant av deg. <3

    2. Oropedi (øretilpasning?)
      Revatisk sykdom (rumpesykdom?)
      Kontro (motsatt side av kontoret?)
      Plastkirurgi (plastimplantater i bryst?)

    3. Hahaha;)) Råartig observasjon snuppa mi;)) Den som har skrevet dette må ha dyslexi. Det må da være noe som heter for korrekturlesning før de henger det opp inne i en heis.

      Godt observert at du la merke til det;))

      Ha en råfin kveld;))

      Stooot klem fra Else Marit

    4. Ha ha 🙂 Kan du sende meg bildet på chat på facebook for dette må jeg vise til kollegaene mine på avdelingen når jeg kommer tilbake etter ferien.

      Jeg har tatt heisen på bevegelsessenteret men aldri lagt merke til skrivefeilene. Dette må jo driftsansvarlig få vite for det må jo rettes opp. St. Olav kan ikke være bekjent av å ha en etasjeoversikt fullt av skrivefeil.

      Oropedi og revatisk sykdom har jeg aldri hørt om før 🙂

      Du må ha en riktig fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg