KJEMPEKOSELIG OG AVSLAPPENDE PINSE OG NYE BILDER 😊

Mandag 2.pinsedag, og siste langfrihelgen fÞr jul. Denne pinsen har gÄtt kjempefort, og det har vÊrt en avslappende og stille pinsehelg. Det er godt det ogsÄ, for uka som kommer er det en del gjÞremÄl.
 
 
Mannen min har vĂŠrt pĂ„ hytta til broren sin. Han reiste lĂžrdag formiddag, og kommer hjem i kveld. Kjempekoselig for brĂždrene Ă„ ha brĂždretid sammen. De har gĂ„tt turer, vĂŠrt ute med bĂ„ten og fisket 😊 Hytta til broren til mannen min og familien ligger sĂ„ idyllisk og fint til med sjĂžutsikt.
 
 
Véret i helgen har faktisk vért fint. Mye sol. I dag har véret vért kjempefint med sol fra skyfri himmel 😊
 
 
LÞrdag formiddag 22.052.2021 var jeg ute og gikk en kardiotur, og det var kjempegodt. NÄr jeg kom hjem trente jeg overkroppsÞkta mi med stikk, bÄnd og manualer. Om ettermiddagen var jeg hjemme. Jeg heklet flere brikker til oldemorteppet jeg holder pÄ med.
 
 
Om kvelden sĂ„ jeg pĂ„ Eurovision Song Contest. Mine favoritter var Island og Sveige. Sangen som vant var ikke etter min smak, men moro for Italia som vant 😊 Det var kjempepgĂžy at TIX kom til finalen, og bare det var en seier nok for TIX. Han sa pĂ„ et intervjue pĂ„ TV i gĂ„r at hvis han reddet to stk med sitt budskap i sangen var det en seier i seg selv â€đŸ˜Š
 
 
Sþndag 23.05.2021 var jeg hjemme hele dagen. Jeg ryddet i leiligheten og redigerte ferdig videoer jeg skal bruke i min vloggerie: “Aldri For Sent”.
 
 
I dag vĂ„knet jeg kl.08.00. Solen lyste opp, og det var varmt pĂ„ rommet. Da var det bare Ă„ stĂ„ opp. Jeg ordnet opp i kattedoene, stĂžvsuget leiligheten og spiste frokost fĂžr jeg gikk bortover pĂ„ treningssenteret. Da var det tid for ukas fĂžrste treningsĂžkt. PĂ„ planen var det underkroppsĂžkt. Hadde en kjempeherlig Ăžkt i dag med energi 😊
 
 
I ettermiddag snakket jeg med min ene bestevenninne som bor i Oslo, og det var kjempekoselig. NĂ„ har jeg nettopp snakket med min andre bestevenninne som er en barndomsvenninne. Hun bor ogsĂ„ i Oslo. Kjempekoselig at man har mulighet til Ă„ holde kontakt gjennom Ă„ bruke video slik at man ser hverandre â€đŸ˜Š
 
 
Denne uken som kommer er det noe pÄ planen hver dag. Tirsdag 26.05 har vi styremÞte i katteklubben, onsdag 27.05 har jeg videokonsultasjon med hudlegen (siden jeg gÄr pÄ medisin mot eksem) om dagen og om kvelden har vi styremÞte i aby- og somalilringen (en klubb for oss som har rasekattene abyssinere og somali), torsdag 28.05 er det korÞvelse. SÄ kommer helgen igjen. Uka kommer til Ä fly av gÄrde som vanlig.
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen bilder jeg har tatt de siste dagene, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Tre stk lþvetannblomster 😊

 
 

Kjempefine tulipaner i ett av Trondheim Kommune sine blomsterbed 😊

 
 

Tulipaner er mine favorittblomster 😊

 
 

Utenfor Lerkendal stadion en 2.pinsedag formiddag 😊

 
 

Lerkendal stadion klargjĂžres fĂžr hjemmekampen mot Molde 😊 Bildet er tatt ut fra vinduet pĂ„ treningssenteret.

11 kommentarer
    1. Det virker som du hadde en veldig fin pinse 🙂 Jeg er helt enig med deg nĂ„r det kommer til vinneren av eurovision song contest. Selv om jeg hadde mange favoritter i Ă„r var ikke Italia en av dem og jeg syntes ikke de fortjente Ă„ vinne. Blir sĂ„ rĂžrt over hvordan Tix fremstĂ„r som person. Ser veldig opptil han som person og artist <3

    2. Ser ut til at du hadde en fin pinse selv om mannen var borte. 🙂 Flotte bilder!
      Og du er fortsatt veldig flink til Ă„ trene 👏😀 God torsdag. Klem đŸ™‚â€

    3. ÅÄÄhhh snuppa mi;)) SÄÄÄ rÄkost Ä lese om hvordan pinsen deres var. Og rÄfine bilder du har tatt;))

      Blomstene i hagen vÄr har blitt rÄfine. Og de blomstrer sÄ fint;)) RÄherlig Ärstid vi har;))

      Ha en rÄfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    4. Koselig pinse og fine bilder 🙂

      Vi var pĂ„ hytta i Ålen i pinsen og vi hadde det koselig 🙂 Det var en kald trekk og vi prĂžvde Ă„ sitte mest mulig i solen for Ă„ ungĂ„ trekken.

      Du fĂ„r ha en riktig fin dag videre 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg