LUKE NR.6 I MIN BLOGGADVENTSKALENDER :)

Det har blitt 06.12.2017, og det er klart for 6.luke i min bloggadventskalender 🙂 I dag ønsker jeg å dele en video av Nidarosdomens Guttekor med sangen “We Wish You A Merry Christmas” 🙂 Håper dere liker denne versjonen.

 

“We Wish You A Merry Christmas” sunget av Nidarosdomens Guttekor 🙂

 

Bildet er lånt fra denne nettsiden: http://www.1papacaio.com.br/modules/Cliparts/gallery/cliparts_datas/natal/animais/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#desember #advent #julesanger #youtubevideoer #bloggadventskalender2017 #adventskalender #bloggadventskalender

2 kommentarer
    1. Når jeg hører sangen der gleder jeg meg til julekonserten med Nidarosdomens Guttekor lørdag 16.desember klokka 18.00 🙂 Guttekoret er flinke, og jeg synes de er mye flinkere enn Sølvguttene.
      Sønnen til naboene våre er med i koret, og vi skal dra på konserten sammen dem.
      Du får ha en riktig fin kveld 🙂
      Godklem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg