TAKK SOPHIE ELISE FOR AT DU KLARTE Å RØRE MEG TIL TÅRER MED DIN ÆRLIGE DANS <3 :)

Jeg har aldri blitt rørt til tårer av dans før, for tidligere har dans for meg vært estetisk flott og kjempenydelig å se på. 

I kveld greide Sophie Elise og dansepartneren å røre meg til tårer <3 🙂 Dansen Sophie Elise og dansepartneren danset nådde meg rett til hjerteroten, og det har jeg aldri opplevd før. Jeg fikk rett og slett gåsehud, og kjente at tårene trille <3 🙂 Historien Sophie Elise fortalte gjennom dansen var tvers igjennom ærlig og rett fram.

Hun tok et kraftig oppgjør med de forbaskede nettmobberne en gang for alle, og der tapte nettmobberne så det sang! 

Jeg har fulgt med “Skal vi danse” siden første sesongen, og dette var første gangen en av deltakerne har klart kunststykket å røre meg til tårer gjennom dansen, men det klarte Sophie Elise <3 🙂 

Sophie Elise fikk høyeste poengsum i dagens program, og det var så inderlig fortjent, og jeg har klokketro på at hun kommer til å nå langt i årets “Skal vi danse”. Det er kjempeherlig å se på Sophie Elise, for jenta stråler når hun får danse, og det er kjempegodt å se 🙂 Stå på Sophie Elise! Vi er mange som heier på deg! 

 

Bildet er lånt fra TV2 sin nettside: https://www.tv2.no/v/1380730/  Her kan du også se dansen som Sophie Elise danset 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#skalvidanse #sophieelise #nettmobbere #rørttiltårer #dansensuttrykk #tv2

16 kommentarer
    1. Ja det var en kjempesterk opplevelse, jeg gråt så tårene trillet nedover kinnet og lille Elvis kom for å få ligge på fanget for han ville trøste meg. Han trodde vel at jeg var lei meg for noe for da pleier han å ville ligge i fanget å trøste meg, noe som han som oftest klarer.
      Den jenta der er bare helt utrolig håper hun vinner hele greia, for hun stråler jo som en sol der hun danser over gulvet.
      Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Aud: Tusen takk for kjempefin kommentar fra deg <3 🙂 Der snakker om vi om ekte og ærlig dans rett fra hjertet, og jeg fryder meg grønn for der fikk de forbaskede ondskapsfulle nettrollene svar på tiltale! Jeg trodde aldri at jeg kom til å reagere slik på en dans, men Sophie Elise klarte å nå inn til hjertet mitt med dansen sin <3 🙂

      Jeg avskyr for alt i verden ondskapsfulle nettroll som herjer rundt omkring på nettet alt fra kommentarfelt på blogger og andre nettsider. Har selv valgt å beskytte den/de som blir utsatt for hets og nettmobbing av disse ondskapsfulle nettrollene, og det gjør jeg med den største selvfølge! Ja, jeg har fått beskyldninger om at jeg er et nettroll pga av at jeg har beskyttet de som har blitt utsatt for hets og nettmobbing. Det gjør meg ingenting, for det er min glede å hjelpe den som opplever urettferdighet. Jeg blir kjempesint når noen blir behandlet urettferdig og stygt. Huff 🙁

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Åååhhh jeg så dansen hennes. Og hun var råflink. Jeg ble også rørt når hun danset. Dansen ble dønn ærlig. For den var personlig for henne;)) Jeg blir lyne hakke forbanna når jeg tenker på de forbanna nettmobberne som holder på med hets og nettmobbing. De fortjener å få seg en midt i fleisen.
      Jeg har ikke fått sett alle programmene. Men jeg fikk sett programmet i kveld. Sophie Elise var klart best;))
      Ha en råfin kveld snuppa mi;))
      Stooor klem fre Else Marit

    4. Jeg er helt enig med deg,Toril,i dag danset SE virkelig flott og var i mine øyne den klart beste.Jeg har to favoritter,men SE er ikke en av dem…
      Hun har jammen måttet tåle mye dritt og det er flott å se hvordan hun har klart seg gjennom det hele.
      Jeg er også enig i at de “skittviktige”,selvsentrerte 40+’rene må pakke sammen og løpe å gjemme seg i skam over å ha kalt folk (bloggere) for nettroll,mobbere og det som verre er fordi at de får velfortjent og konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger på det de selv poster ut.De har jo ikke fjerneste anelse om hva nettmobbing er noen av dem.Det eneste de sutrende 40+’rene har fått,er en liten trøkk på sitt alt for store ego.
      Jeg også vil fortsette å forsvare bloggere som uten grunn og urettferdig får nettroll og mobbestempel på seg,om man vil kalle meg nettroll og mobber av den grunn så får de bare gjøre det.
      Klem fra synskepeggy.

    5. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg Else Marit-vennen <3 🙂

      I kveld var Sophie Elise rå! Dansen var rett og sett personlig, ærlig og også sårbar. Når skjønner jeg uttrykket om å danse med sjelen. Jeg fikk en ny måte å forstå dansen på i kveld, og det klarte Sophie Elise 🙂

      Huff jeg også 🙁 Blir kjempesint og rasende når jeg leser drittsleningskommentarer rundt om i kommentarfelt. Ikke bare på blogg, men på nettet generelt. Jeg tåler ikke å se at andre blir utsatt for urettferdighet. Nettmobberne er ynkelige små kryp som ikke forstår hva de holder på med.

      Jeg fikk ikke sett forrige program jeg da.

      Ønsker deg en kjempefin og god natt <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Else Marit

    6. synskepeggy: Tusen takk for kjempefin kommentar fra deg 🙂

      Etter dansen til Sophie Elise i dag forstår jeg hva som menes å danse med hjertet og med lidenskap. Dans ble ikke bare en dans for meg, men den fikk et uttrykk og et budskap. Det klarte Sophie Elise å formidle gjennom dansen, og når jeg blir rørt til tårer av dans har den rørt meg rett i hjertet.

      Huff, stakkars jente <3 🙁 Jeg får vondt av henne hvor mye dritt hun har fått av hatefulle nettroll <3 🙁 Ingen, og da mener jeg absolutt ingen fortjener å oppleve noe slikt på nettet.

      Det er ikke rart at jeg blir kjempesint når disse egosentriske bloggerne (som flere av oss kjenner til) hyler "ulv, ulv, ulv" at de blir mobbet når det rett og slett er snakk om konstruktiv kritikk! Det verste av alt at de er så gamle at de kunne ha vært foreldrene til Sophie Elise!

      Grunnen til at jeg blir kjempesint er fordi disse egobloggerne ikke er i nærheten av å vite hva nettmobbing er. Når disse egosentriske bloggerne misbruker mobbebegrepet er det totalt respektløst med tanke på de som blir mobbet og har opplevd mobbing på kroppen hver dag på skolen, i friminutt, på skoleveien og på arbeidsplasser.

      Det kommer jeg også til å gjøre, for vi skal bare ikke sitte stille å se på at netthets forekommer. Da er vi indirekte med på å legitimere nettmobbing.

      Ønsker deg en kjempefin og god natt <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    7. Vet du jeg ble satt helt ut over danseprestasjonene til SE 🙂 Den jenta imponerer meg 🙂 Jeg synes det er forferdelig at hun har opplevd alvorlig nettmobbing 🙁 Jentene våre elsket dansen hennes, og de stemte på henne fordi de synes hun har blitt flinkere.
      Jeg har ingen klare favoritter i år, for jeg synes alle er så jevne. Derfor blir det fryktelig spennedne å se 🙂
      Du får ha en riktig fin ettermiddag 🙂
      Godklem fra Irene

    8. frodith: Det var en kjempeflott dans de danset, og jeg har aldri opplevd å bli rørt til tårer av en dans før, men det ble jeg i virkelig. Dansen vær ekte, ærlig og rørende. Følelsene til Sophie Elise kom rett gjennom TV-ruta.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    9. Ligaya: Det var så sterkt å se dansen som Sophie Elise danset var rett fra hjertet, den var sårbar, den var ærlig og den rørte meg til tårer <3 🙂 Jeg har sett masse dans, men aldri blitt rørt på den måten. Vet jo at folk blir rørt når jeg spiller tverrfløyte, og det har kommet flere folk bort til meg og takket fordi jeg rørte dem.

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    10. Toini: Jeg er helt enig, for den dansen var rørende, sterk, ærlig og den var sterk. Følte at Sophie Elise sine følelser kom rett gjennom TV-skjermen.

      Ja, dessverre har hun slitt mye, og hun vet hva mobbing vil si!

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, ra Toril og kattene

    11. Irene S: Det ble jeg også for å si det helt ærlig 🙂 Dansen var ærlig, sårbar og den rørte ved meg.

      Jeg også stemte på henne, og det gjorde jeg denne gangen også. Dans ligger virkelig for Sophie Elise, og hun har blitt bedre og bedre hvor hver gang! De som sier noe annet har skylappene på seg.

      Det blir kjempespennedne se hvem som vinner 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg