HVERDAGSOPPDATERING OG BILDER AV VÅRBLOMSTER đŸ„°

Du verden som det har blitt grÞnt og frodig her i TrÞndelag. Vi har jo hatt et fantastisk vÄrvÊr i april mÄned med mye sol fra skyfri himmel. Litt smÄhustrig har det vÊrt pga sur vind. Vi har hatt lite nedbÞr, og det er tÞrt i naturen.
 
 
Det fine aprilvĂŠret har fĂžrt til at vĂ„ren kom fort i Ă„r, og fĂžr 01.mai var det grĂžnne blader pĂ„ trĂŠr og busker đŸ„° Det har vĂŠrt kjempeherlig đŸ„°
 
 
Treningen hos fysioterapeut gĂ„r kjempebra, og jeg har Ăžkt i flere av Ăžvelsene đŸ‹ïžâ€â™€ïž NĂ„ trener jeg to ganger i uka, og det er sĂ„ deilig 😊Jeg merker jeg fĂ„r energi av treningen. Jeg kjenner at jeg trenger dagene mellom trening til Ă„ la kroppen fĂ„r hente seg inn. De ukene jeg har overskudd trener jeg er overkroppsĂžkt med strikk og manualer hjemme. Det kaller bonuskĂžkter.
 
 
Jeg jobber hardt med meg selv for Ä vÊre fornÞyd med at trening to ganger i uken er bra, og jeg blir kjempeglad nÄr jeg kjenner at jeg har overskudd til en ekstra Þkt.
 
 
I en periode trente jeg fire dager i uken, og det ble litt mye for kroppen min. Kroppen min ble sliten av det, og jeg mÄtte trappe ned til tre dager i uka. Det var passe for meg og min kropp. Da jeg begynte Ä fÄ lav blodprosent og jernlager i april 2023, mÄtte jeg gÄ over til Ä trene to dager i uka. Det satt langt inne Ä vÊre fornÞyd med det.
 
 
Fysioterapeuten jeg gÄr til sier at to dager med trening i uka er kjempebra, og de ukene jeg har overskudd til Ä trene ren overkroppsÞkt er det mer enn hva mange andre klarer.
 
 
De dagene jeg ikke trener holder jeg pĂ„ med billedredigering, skriver, leser, Ăžver pĂ„ flĂžyta og piano, lager Ăžvingsfiler til korene jeg synger, holder pĂ„ med hĂ„ndarbeid og jobber med styre- og komitearbeid gjennom rasekattmiljĂžlet og kor 😊 Dagene flyr av gĂ„rde.
 
 
15.05.2024 har jeg fÄtt time til operasjon av tommelen min pga forkalkingen. Det skal bli godt Ä fÄ gjort den operasjonen. 22.04.24 etter jeg hadde hatt cellegiftkuren spurte jeg legen pÄ poliklinikken hvor jeg fÄr cellegift om jeg kunne ta operasjonen, og legen svarte at det kunne jeg siden jeg hadde ventet sÄ lenge.
 
 
Uansett skal jeg ha en pause med cellegift noe som er helt vanlig.
 
 
Etter operasjonen i tommelen fÄr jeg gips i 6 uker samt opptrening til ergoterapeut.
 
 
26.04 – 28.04.2024 hadde mannen min og jeg vĂ„r fĂžrste hyttehelg for denne sesongen 😊 Det var kjempeherlig Ă„ begynne og ta i bruk hytta igjen 😊
 
 
Vi hadde strÄlende vÊr med sol fra skyfri himmel hele helgen. LÞrdag 27.04.2024 vasket vi bort vinteren, og stÞvsuget utekjÞkken, spikertelthytta og campingvognen.
 
 
Resten av helgen ble brukt til Ä legge duk og bark i et forsÞk pÄ Ä ta knekket pÄ ugresset. Det gjorde seg Ä fÄ bort ugresset ja.
 
 
Vi kjÞrte hjem til Trondheim om ettermiddagen 28.04.2024, fordi bÄde mannen min og jeg hadde avtaler mandag 29.04.2024.
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen vĂ„rbilder, og hĂ„per dere liker bildene 😊
 
 

Vakre blĂ„klokker đŸ„°

 
 

Årets lĂžvetann i solveggen đŸ„°

 
 

Det ble tidlig grĂžnt pĂ„ bladene pĂ„ busker og trĂŠr i Ă„r đŸ„°

 
 

Hvitveis er en vakker vĂ„rblomst som dukker opp om vĂ„ren đŸ„°

4 kommentarer
    1. SĂ„.mye flotte innhold i livet ditt, selv om du har mye Ă„ stri med. Lykke til med behandlingene dine.
      Ja, det er fint nÄr det grÞnnes og blomstres og det blir fine foto motiver:)
      Kos deg med Ă„rstiden:)

      1. Happy: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg â€ïžđŸ˜Š

        Jeg fokuserer veldig pÄ Ä gjÞre koselige ting som gir meg noe tilbake.

        Nyter vĂ„ren og alt det vakre som skjer i naturen nĂ„ đŸ„°

        Tusen takk for omtanken din, og takk for det ❀❀❀

        Ønsker deg en superfin tirsdagskveld â€ïžđŸ„°

        Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    2. Herlige vĂ„rbilder! đŸ„° Kan tenke meg det var en deilig fĂžlelse Ă„ gjĂžre klar hytta for sesongen, ja. ❀ Lykke til videre med behandling og trening. Jeg synes faktisk det hĂžres supert ut om du “bare” trener to ganger i uka. Det er minst to ganger mer enn meg! D Ha en fin onsdag! 😉

      1. Kari: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊

        Det var superherlig Ă„ ta i bruk hytta for sesongen, og vĂŠret var jo bar helt herlig 😊 BĂ„de mannen min og jeg elsker Ă„ vĂŠre pĂ„ hytta, og i en hektisk arbeidshverdag for mannen min er det godt Ă„ komme pĂ„ hytta og bare la skuldrene senke seg.

        Takk for det kjĂŠre deg đŸ„° Setter enormt stor pris pĂ„ omtanken din đŸ„°

        Det er nĂ„ jeg fĂžler overskudd til Ă„ trene mer enn to ganger i uka, og det er en superdeilig fĂžlelse 😊

        Ønsker deg en superfin onsdag â€ïžđŸ„°

        Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg