08.08 ER DEN INTERNASJONALE KATTEDAGEN 😍

I dag 08.08.2023 er det den internasjonale kattedagen! Det er kanskje noen som har fÄtt det med seg, men ikke alle sammen.
 
 
“Den internasjonale kattedagen er en feiring som finner sted 8. august hvert Ă„r. Den ble opprettet i 2002 av International Fund for Animal Welfare. Det er en dag for Ă„ Ăžke bevisstheten for katter og lĂŠre om mĂ„ter Ă„ hjelpe og beskytte dem pĂ„â€. Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/International_Cat_Day
 
 
Dette vil jeg markere pĂ„ bloggen min, og jeg vil gratulere alle puser med dagen, og gratulerer ogsĂ„ til pusenes eiere 😍
 
 
Kveldens bilder som jeg Þnsker Ä dele er tatt av en svensk fotograf som heter Maria Westling. Hun er superflink til Ä fotografere dyr, og hun har vÊrt fotograf pÄ katteutstillinger i Norge.
 
 
Disse bildene har jeg kjĂžpt av henne, og er sĂ„ glad for at jeg har kjĂžpt bilder av kattene av en proff fotograf 😊 Maria fĂ„r frem uttrykket og personligheten til kattene gjennom bildene.
 
 
HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Godpusejenta mi Nadina â€đŸ˜

 
 

Godpusegutten min Elvis 💙😍

 
 

Godpusejenta mi Hera â€đŸ˜

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg