LUKE NR.4 I MIN BLOGGADVENTSKALENDER :)

Det er blitt 04.12.2017, og tid for min daglige bloggadventskalender 🙂 I dag ønsker jeg å dele en kjempenydelig julesang som Carola Häggkvist synger. Det er sangen: “Himlen I Min Famn” 🙂

 

 

 

“Himlen I Min Famn” sunget av Carola Häggkvist 🙂

 

Bildet er lånt fra denne nettsiden: http://www.hildes-hjoerne.com/25149932″>http://www.hildes-hjoerne.com/25149932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#bloggadventskalender #desember #advent #julesanger #himleniminfam #carolahäggkvist #adventskalender #advent

5 kommentarer
    1. Den sangen er også råfin;)) Og Carola synger den best av alle. Hun synger med en råherlig innlevelse;))
      Ha en råfin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    2. Jeg har julecden med sangen på og Carola synger julesangene på en ekte og ærlig måte. Vakker sang den sangen 🙂
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    3. Der la du ut den nydelige sangen der, og tusen takk for det 🙂
      Jeg husker på en julekonsert med koret hvor mannen din og du synger i sang den sangen. Den var nydelig, og dere sang den riktig så fint 🙂
      Du får ha en riktig god kveld 🙂
      Godklem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg