FRODITH SIN FOTOUTFORDRING – “VINTERMÅNED” :)

Bloggeren Frodith har en Vintermåned utfordring på bloggen sin: http://frodith.blogg.no/1516260452_vm_utfordringen_for_bjrner_i_hi__kulde.html hvor hun oppfordrer oss bloggere til å dele vinterbilder ut fra ulike temaer. 

Jeg har valgt dette bildet mitt under temaet “Snø”: 

 

Snøtunge grener 🙂 

 

Jeg anbefaler aller fotoglade bloggere til å grave fram bilder fra arkivet, enten nye eller gamle bilder for å bli med på fotoutfordringen 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#foto #utfordring #vintermåned 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Så koselig du ble med 🙂 Jeg synes det var en fin tolkning av temaet snø. Tunge grener, fulle av snø. Jeg setter deg på linkelisten etterpå 🙂

    2. Åhhh snuppa mi;)) Det var et råfint bilde du har valgt til utfordringen;))
      Kanskje jeg skal hive emg rundt for å bli med jeg også. For jeg har noen vinterbilder liggende som jeg har tatt.
      Ha en råfin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    3. Fint vinterbilde 🙂 Jeg synes du er flink til å velge fine motiv når du tar bidler.
      En fin mandag ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    4. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg Else Marit-vennen 🙂 Kjempekoselig at du likte bildet mitt 🙂 Ja, gjør det. Det er jo ikke for sent!

      Jeg liker jo godt å ta bilder av vintermotiv, og utfordringen til Frodith passer kjempebra 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandagsettermiddag, og ei kjempefin og god uke 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    5. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Setter kjempestor pris på tilbakemeldingen 🙂 Det å ta bilder er jo en stor hobby jeg har, og det mange fine motiver å velge mellom på alle årstidene.

      Ønsker deg en kjempefin mandagsettermiddag, og ei kjempefin og god uke 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg