DET BLE RESTYLANE OG BOTOX PÅ MEG OGSÅ GITT!

I lengre tid har jeg vært plaget av uren hud med det vi kaller voksenkviser. Det er kviser som kommer ved overgangsalderen. Da jeg var tenåring var jeg plaget av kviser, og har fått igjen kvisene i voksen alder. 

Det vi glemmer de fleste av oss er at huden vår husker på hva som har skjedd tidligere, og siden jeg hadde kviser i tenårene har kvisene kommet tilbake nå. Jeg har har prøvd ulike antibiotikabehandlinger. Det har hjulpet i perioder, og jeg har blitt nesten bra. Kvisene har kommet tilbake igjen. De siste månedene har jeg gått til hudpleier på Trondheim Hudlegesenter. Da hudpleieren min foreslo at jeg en løsning var å ta botox var jeg først negativ så det holdt. Aldri i verden om jeg skulle synke så dypt å ta botox.

Etter mye tenking og grubling i julen sa jeg “Ja” til å ta botox nå for et par uker siden. Botoxen vil gjøre at huden min glemmer kvisene, og det kan hjelpe meg på sikt. jeg må ha en behandling om 6 måneder. Så prøver jeg ett opphold. Dersom kviseutbruddene fortsetter tar jeg flere botoxbehandlinger. Det er vanskelig å si hvor mange behandlinger man trenger. Jeg legger merke til at huden min er bedre, og kviseutbruddene har avtatt. Det trodde jeg aldri skulle skje, men det har skjedd. Ikke minst hvor er de rynkene jeg hadde? Ikke for det at jeg hadde så mange rynker. Noe har skjedd med huden min, og huden virker mye friskere og bedre 🙂 

Kvisene mine er ennå ikke helt borte, men når kvisene har forsvunnet skal jeg ta bilde av meg selv slik at dere får se resultatet! 

 

Bildet lånt fra denne nettsiden: https://www.helsesmart.no/kosmetikk-og-hud/botox-mot-rynker/oppegard

 

Jeg vet jeg har vært hard mot kosmetisk behandling, og det beklager jeg. Har vært skikkelig i tenkeboksen, og i det siste har jeg fått litt komplekser for leppene mine. Jeg har skjemtes over dem. Har holdt for munnen når folk har tatt bilder, fordi jeg har mislikt leppene mine. Derfor valgte jeg å ta restlane i leppene. Først angret jeg som en hund, men nå er jeg kjempefornøyd 🙂 Jeg poengterte til hun som satte injeksjonen at jeg ville at leppene mine skulle se så naturlig ut som hover hodet mulig, og de ble naturlig 🙂 Angret de første dagene etter jeg tok restylanen, og jeg har fått haugevis med negative kommentarer på at jeg valgte å ta restylane.

 

Bildet lånt fra denne nettsiden: http://www.totalbodylaser.no/golden-standard-kurs-relax-and-fill

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#kosmetiskbehandling #botox #restylane #hudpleie #skjønnhet #kviser 

21 kommentarer
    1. Sånn som du har kritisert andre for ta i bruk, så gjorde du det sjøl… Haha dæver, du er falsk som bare det.

    2. Ja plutselig blei det greit fordi en eller annen kviselege sa det. Falskhet lenge leve. Neste gang burde du ikke være så sleivete i kjeften på hva andre gjør.

    3. Hjelp….
      Det er full fyr i bloggen min nå,desperasjonen er til å ta og føle på,nettrollene vil absolutt diskutere deg,det går i nedrakking,forsøk på å få meg til å baksnakke min gode venn og desperate forsøk på å få deg i tale for at de skal få det uutholdelige trykket for brystet bort ved å fortelle deg i klartekst hvor falsk,feig og andre hjernedøde kommentarer om deg og det valget du har tatt.
      Stakkars troll,de er tatt på senga og er totalt forvirret,men ikke mer enn at de er ute etter blodhevn !
      Ha en fortsatt fin fredag,Toril og god helg 🙂 Klem fra synskepeggy.

    4. synskepeggy: Jeg bryr meg ikke om nettfolket Kari Marita alias Therese eller andre feige anonyme nettroll. De får ikke min oppmerksomhet en gang, for de viser at de er laget av ondskap, hevn og løgner. De er de verste du kan komme ut for, for de tror st de er mye bedre enn alle andre.

      La de dumme seg loddrett ut å diskutere meg. Gjør meg ikke noe. Det er ikke jeg som dummer meg ut ??

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ????

      Tusen takk for omsorgen og støtten din ???? Det setter jeg kjempestor pris på ????

      Purr, purr, og stor klem fra Toril oj

    5. Må da være lov å endre mening uten at man skal bli sett på som falsk for det. Så bra det hjelper. 🙂 Jeg hadde også kviser i tenåra, må kanskje på botox med tiden jeg også da. Og så fine katter du har. Jeg elsker abyssinere. Selv har jeg 6 katter, huskatter alle sammen.

    6. Jeg tror at du har gjort noe dumt der, men det er ditt valg. Dette er det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Dama som virkelig var i mot dette!
      Nå må du ja ta slike behandlinger flere ganger, da du må holde det ved like. Vi får håpe at dette hjelper på disse kvisene.
      En annen ting er at du hele tiden har vært i mot dette, og nå har du også startet opp med den dritten. Man vet jo ikke farene med disse behandlingene, men det er nok ikke helt risikofritt. Jeg håper virkelig at du ble fornøyd etter behandlingen.

    7. Jeg har selv hørt at noen har gjort det av helsemessige årsaker…. ikke leppene da. Men jeg tror mer det har vært hodepine……. Håper det fungerer. Ønsker deg en flott lørdag.

    8. Crazycatlady: Det var det jeg tenkte jeg også 🙂 Huden husker hva som har vært, og det som var kan man få tilbake. Det var det hudlegen som sa.

      Tusen takk for det 🙂 Jeg elsker katter, og jeg er vel en Crazy catlady bokstavelig talt <3 🙂 Kunne aldri ha tenkt meg et liv uten katter. De er kjempeinteligente 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    9. Anonym: Du er ikke den este som har sagt det, og det har vennene mine også sagt klart og tydelig til meg. Det respekterer jeg. Jeg også håper på det at det hjelper, men ønsker ikke å bli avhengig.

      Det er nettopp det man ikke gjør, og jeg gjør det med en viss skepsis ja, men ønsker at det skal hjelpe mot kvisene. Hjelper det ikke kutter jeg det ut tvert.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    10. Jeg støtter ikke valget ditt. Og det vet du. Men likevel håper jeg du får hjelp til å få bukt med kvisene dine. Jeg vet at botox kan hjelpe for migrene. Og hvis det kan hjelpe for kviser er det bra.
      Du vet hva jeg står for og at jeg er imot sånn behandling men jeg håper det aller beste for deg snuppa mi. For det er ikke moro å slite med kviser. Noe skal vi oldiser i 40-50 årene slite med i overgangsalderen;))
      Du er ikke dobbeltmoralist eller noe selv om du valgte å ta botox og restylane. Men jeg sier det rett ut at jeg synes du var dum som tok restylane. For du blir avhengig og størrelsesblind. Restylanen støtter jeg ikke. Og det vet du.
      Ha en råfin dag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    11. Jeg syns det er flott gjort av deg Toril, at du har fått behandling for kvisene,og ikke minst at du forteller det. Jeg har og tatt botox,men det er pga migrene.
      Ønsker deg en fin lørdag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg