FÅ AUNE SAND TILBAKE TIL “SKAL VI DANSE”!

De fleste av oss reagerte på Frank Løke sitt stunt under lørdagens “Skal Vi Danse” da han dukket opp i borat! Det var rett og slett usmakelig gjort av ham, og ikke minst respektløst gjort ovenfor dansepartneren Tone Jacobsen. 

 

Bilde lånt fra: http://www.tv2.no/

 

I dag på kom nyheten om at Frank Løke ikke får være med i “Skal Vi Danse”, og det er til pass for ham. 

https://www.tv2.no/underholdning/10085412/

Kjære TV2! Vær så snill Ta inn fargeklatten Aune Sand i konkurransen! Det fortjener den flotte mannen, for det var urettferdig at han røk ut! Ta inn Aune Sand! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#skalvidanse #frankløke #borat 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg.Få tilbake Aune Sand.Han er en herlig fyr og han sier så mye fint.
      Han vil bruke resten av livet sitt til å takke,det skulle flere av oss gjort 🙂 Jeg skal bruke resten av livet til å takke selv (for alt,både godt og gale) – etter at jeg har blitt pensjonist og det er ikke så lenge til,jeg går av med AFP så snart jeg kan.
      Klem fra synskepeggy.

    2. Superbra at tv2 kastet ut Løke og løken hans. Når han klarer å hashtagge med lammekjøtt på instaen sin..og sikter til dansepartneren, da er han over grensen for stort sett alt. Fysj!

    3. Ja han vet å sjokkere, og jeg syns heller ikke dette var noe morsomt….er et familieprogram, og man skal kose seg, ikke vente på hva han finner på….

    4. Med tanke på hvor mye jeg selv elsker å sjokkere, irritere og provosere folk så skulle man kanskje ikke tro dette, men her er jeg faktisk helt enig i at Tv2 nå har gjort det rette. Hadde det “bare” vært dette ene med dette borat-kostymet syns jeg han kunne fått en sjanse til, men som er blitt nevnt i media allerede så er det jo mer enn “bare” dette. En ting er at Løke har gjort det ganske tydelig at han har planlagt flere slike ting i fremtiden, men en annen ting er også de forskjellige idiotiske tingene han har skrevet om blant annet dansepartneren sin på Instagram. Kommentarer som er så dumme og mannsjåvenistiske at det burde ikke vært lov.. Og HELDIGVIS har alle disse tingene nå vist seg å fått konsekvenser for han!
      Og jeg er også helt enig med deg når det kommer til Aune Sand: FÅ HAN INN IGJEN! <3

    5. synskepeggy: Jeg ble kjempeglad da det stod på TV2.no at de tok Aune Sand inn igjen. Du verden for en vis og klok mann med fult av kjærlighet til jorden og mennesker <3 🙂 Snakk om en takknemlig sjel <3 🙂 Han følger meg på instagram faktsik. Det var han som la seg til som følger, og han gir ofte tommel opp på bildene mine 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Anti: Tusen takk for kommentaren din 🙂 Jeg også. Sa det til mannen min på lørdagskveld at han burde blitt katet ut, og jeg så at hun dansepartneren hans ikke var vel med å danse så nært ham.

      Nå melker han det siste ut av media for alt det er verdt.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Toini: Tusen takk for en kjempefin kommentar. Det er nettopp det han gjør. Ja, det er nettopp det som det er. Et familieprogram man skal kose seg til. Jeg regner med at det var noen foreldre som måtte svare sine unger på hva han gjorde.

      På opptak av dansen mellom ham og dansepartneren ser du tydelig at hun er ubekvem med hele situasjonen. Hun trekker seg unna ham, for hun vil ikke danse nær ham. Likevel holdt hun seg proff, og danset videre. Hvis jeg hadde vært dansepartneren hans hadde jeg gått av scenen tvert uten forklaring.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    8. Aylar Von Kuklinski: Tusen takk for kjempefin kommentar 🙂

      Du har så rett, så rett. Hadde det bare vært med denne episoden. Han har melket media for alt det er verdt nå, men jeg tviler på at vi får se ham i et realityprogram igjen. I hvert fall ikke fra TV2 sin side!

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    9. Ligaya: Tusen takk for kommentaren din 🙂

      Jeg satt bare og måpte i sjokk da jeg så ham på dansegulvet, og jeg tror ærlig talt jeg ikke helt skjønte hva han holdt på med. Mannen min kommenterte: “Hva i huleste er det han har på seg?” Det var da jeg våknet opp fra sjokket, og forstod hva han holdt på med. Vi ble fort enige om at dette ikke var et stunt som hørte hjemme i et barne- og familieunderholdningsprogram på TV i beste sendetid.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    10. Akkurat når det kommer til at Frank Løke vil dukke opp igjen i et eller annet reality konsept så anser jeg derimot sjansen for det som rimelig stor.
      Nå vet jeg ikke hva han har vært med på tidligere bortsett fra Skal Vi Danse og Farmen Kjendis, men hvis han ikke har vært med i f.eks 71 Grader Nord på Tv Norge enda så anser jeg altså muligheten for at han kan dukke opp der som veeeldig stor, da jeg føler at Tv Norge.
      Eller kanskje noe på FEM som blant annet har “Ex on the beach” i stallen sin, et reality show med LANGT drøyere kost enn Frank Løke, hehe xD

    11. Ditt ønske ble oppfylt;)) Jeg er enig. Det var respektløst og barnslig av Frank Løke å utsette dansemakkeren sin for dette. Jeg ble flau på hans vegne. Og jeg syntes synd på henne.
      Det begynner å bli litt vel pinlig det han finner på. Og alt gjør han for å få oppmeksomhet.
      Ha en råfink kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    12. Jeg reagerte også på det han gjorde og syntes det var usmakelig og respektløst. Hvis han hadde gjort dette på Farmen hadde blitt noe annet men ikkke i et underholdningsprogram for familien. Det burde han ha spart seg for. Jeg likte ham ikke noe særlig før og gjør det ikke nå heller.
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    13. Jeg likte ikke det Frank Løke gjorde, og han gikk langt over streken. Det første jeg tenkte var hans dansepartner som måtte fullføre dansen med en halvnaken mann. Hun var langt fra vel med dette, og det vistes godt. Takket være henne reddet hun i land ham, men han fortjente å få 1.
      Han gjør alt for å få oppmerksomhet, men han gjør det på en negativ måte. På Farmen fremstod han som en stor kverulant.
      Jeg ønsker deg en fin ettermiddag 🙂
      Stor bloggklem fra Gry

    14. solliv: Huff ja! Da mannen min og jeg satt og så det så trodde jeg ikke mine egne øyne, og så utbryter mannen min: “Se hva Frank har på seg!” Ingen av oss greide å si noe, for vi ble rett og slett stum at han i det hele tatt gjorde det. Vi la begge merke til at dansepartneren trakk seg unna ham i dansen.

      Jeg har ikke noe i mot nakenhet, men jeg syntes det var respektløst ovenfor dansepartneren, og det var hun det var synd på. Slikt hører ikke hjemme i et underholdningsprogram midt beste sendetid.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    15. Aylar Von Kuklinski: TV2 har sagt at Frank får ikke lov til å være med i programmet “Kjendis søker kjæreste”. Han fortjener ikke å få bli med i andre reallityprogram heller. Hvis han skulle få bli med i 71 grader Nord på TV Norge ville jeg aldri ha vært på lag med ham!

      Ha, ha, ha 🙂 På “Ex on the beach” ja. Ser for meg dramaet det kunne ha blitt!

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    16. Else Marit: Det ble det ja 🙂 Både mannen min og jeg sa det etter det første sjokket hadde lagt seg at stuntet til Fank Løke ikke hadde noe å gjøre i “Skal vi danse”. Hadde det skjedd på Farmen ville jeg ikke ha brydd meg, men i “Skal vi danse” hvor danserne skal fremstå som elegante og fine. Jeg mistet fullstendig respekten for den mannen etter stuntet han gjorde, og jeg syntes kjempesynd på dansepartneren hans. Hun var ubekvem med situasjonen.

      Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    17. Irene S: Jippi 🙂 Det gjorde han ja 🙂 Jeg ble kjempeglad da jeg leste på nettet at han var tatt inn i varmen 🙂 Det var kjempebra gjort av TV2 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, pur, og stor klem fra Toril og kattene

    18. Mona Elisabeth: Mannen min og jeg satt og så på når de danset, og vi begge la merke til stuntet. Vi trodde ikke våre øyne, og derfor ble vi bare sittende å stirre. Etter de var ferdige med å danse påpeker vi begge to at dette var lavmålt gjort av Frank, og respektløst ovenfor dansepartneren hans. Hvis dette hadde vært i Farmen hadde jeg ikke sagt noe, men i “Skal vi danse” som er et underholdningsprogram med stil var stuntet til Frank maltplassert og dumt gjort!

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    19. Gry: De fleste av oss som så på “Skal vi danse” reagerte kraftig på det barnslige stuntet til Frank Løke. Det stuntet kunne han ha spart seg for, Hvis det hadde vært i Farmen hadde det vært ok, men i “Skal vi danse” hørte det ikke hjemme, og han dummet seg loddrett ut. Jeg fikk vondt av dansepartneren hans, for du så tydelig at hun var ubekvem. Hvis jeg hadde vært hans dansepartner hadde jeg forlatt dansegulvet med øyeblikkelig virkning.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg