BILDER KAN VISE HVOR KJEMPEVAKKER HØSTEN ER NÅR ORD IKKE STREKKER TIL <3 :)

Selv er jeg en vår- og sommerperson, men når det gjelder høsten synes jeg høsten er den flotteste årstiden når det gjelder farger i naturen. Det er ingenting som er så kjempefint som en solfylt høstdag med blå himmel, og når du ser de kjempeflotte høstfargene male naturen med sine farger 🙂

Har lyst til å dele noen høstbilder som jeg har tatt, og jeg håper dere liker bildene mine 🙂 

 

Kjempefine høstfarger på treet 🙂 

 

Høstfarger på bladene på treet 🙂 

 

Dette gjenspeiler en kjempeflott og nydelig høstdag med blå himmel og kjempefine høstfarger på treet 🙂 

 

Dette er naturen høstmaleri med kjempefine høstfarger 🙂 

 

Rognebærtreet med en skyfri og blå himmel = Perfekt høstdag 🙂 

 

Man trenger ikke si noe mer, men se bare på bildet hvor kjempefin høsten er og kan være 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#september #høst #perfekthøstdag #høstensmaleri #høstensfarger #bilder #trondheim 

 

26 kommentarer
    1. Helt enig med deg 🙂 Jeg også er mest glad i vår og sommer, alle årstider har sitt – men høstfargene er spesielt fine. Så lenge sola skinner og det er oppholdsvær er jeg i grunn fornøyd 😉 Enda godt vi må ta det været vi får :-)) Håper du har en finfin høstdag 🙂

    2. Jeg liker også høsten når solen skinner fra en blå himmel for da blir alt fint 🙂 Når det regner blir alt grått og trist.
      Flotte bilder du har tatt og jeg synes høstfargene kommer godt frem i bildene dine 🙂
      Du må ha en riktig fin onsdag 🙂
      Godklem fra Irene

    3. Det var råfine bilder du har tatt snuppa mi. Og sånn liker jeg også høsten;)) Jeg likte godt det siste bildet med trærne som står sammen og så går det en gangvei;))
      Ha en råfin ettermiddag;))
      Stooor klem fra Else Marit

    4. Du har tatt kjekke bilder som du deler på bloggen din 🙂 Varke høstfarger. Jeg synes det er kjekt å få se bildene dine for du kan fotografere du også 🙂
      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    5. Flotte bilder fra høsten hos deg. Høsten er fin, spesielt på en regnfri dag med blå himmel. Nå i kveld har vi kraftig vind og regn som pisker fra tid til annen. Det er høst i den andre enden av skalaen, men like fullt høst. Jeg har ikke tatt inn møbler ute så jeg håper de ikke blåser bort 🙂

    6. Dette var et vakkert skue for mine øyne, jeg elsker farge spillet på bildene.
      Jeg er mest kjent for å være motsatt av alle andre jeg er glad i høst og vinter, grunnet at da blir det kaldere i lufta. Leddgikta mi er mye bedre da det er kaldt, rake motsetning av det som er normalt.
      Ønsker deg og dine en riktig god natt.
      Klem fra meg og Elvis gutten..

    7. Jeg liker høsten godt, og jeg liker å gå tur i skog og mark når det er høst for å finne forskjellige blader til plantefarging av garn. Høsten er best til å finne blader jeg kan bruke til å farge garn 🙂
      Veldig fine bilder du har tatt, og det var veldig fine bilder med den blå himmelen over trærne med fine høstfarger på 🙂
      Jeg ønsker deg en fin ettermiddag 🙂
      Stor bloggklem fra Gry

    8. Cathrine Ruth: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine. Høsten er en årstid hvor jeg elsker å ta bilder, for fargene er kjempefine å fotografere 🙂

      Jeg bare knipser i vei jeg 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    9. Jernbanefrua..: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂

      Nå den siste uka har det høstværet jeg beskrev holdt seg langt unna, og det har rett og slett vært en møkkavær for å si det pent.

      Likevel er det kjemepkoselig å kose seg inne, og bare kose seg <3 🙂 Inneaktiviteter når været er dårlig er kjempekoselig det også 🙂 Bare det å sette seg under pleddet med håndarbeid, en god kopp te, lese en bok, tenne stearinlys og se en fin og god film er kjempekoselig <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    10. Irene S: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg <3 🙂

      Høsten er en kjempefin årstid når været er kjempefint med blå himmel og sol, for høstfargene er ekstra nydelige da 🙂 Jeg elsker å ta bilder med høstmotiv om høsten, og jeg henter inspirasjon av det fine været.

      Det er også kjempekoselig å kose seg innendørs når være er dårlig slik det har vært den siste uka med møkkavær. Sette seg i sofaen, tenne stearinlys, strikke, lese en god bok, lese et blad, se på TV og ta en god kopp te 🙂 Akkurat det er høstkos 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    11. annebe: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂

      Jeg er ikke særlig fan av vinteren, men det har mer med at hælene mine er så stive, og jeg får ofte store kuler bak på hælbeinene mine. Det gjør at jeg har store problemer med å få meg sko. Jeg får oftere betennelser i hæler og ankler når det er vinter, for jeg går så anspent. Det verste med vinteren er når det er is og holkeføre.

      Vår, sommer og høst er de bete årstidene for meg <3 🙂

      Høsten har jo de flotteste fargene av alle årstider <3 🙂

      Tusen takk 🙂 Kjempekoselig sagt om bildene mine. Jeg blir inspirert til å ta bilder når det høst, og når jeg ser så mye nydelige farger 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    12. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Du har helt rett. Ikke noe kan måle seg med høstens kjempefine og utallige farger på en kjempefin solskinnsdag <3 🙂 Det er bare helt magisk 🙂

      Siste uken har høsten vist seg fra den stikk motsatte side med et møkkavær med regn og vind.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjemepfin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    13. Else Marit: Tusen takk for kjempefin kommentar fra deg Else Marit-vennen <3 🙂

      Kjempekoselig du likte bildene mine, og jeg elsker jo å fotografere ulike motiver. Høsten gir meg inspirasjon til å fotografere, og særlig når du har en solfylt høstdag med blå himmel. Da er jeg ikke sen for å ta med kameraet ut for å fotografere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    14. frodith: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂

      Jeg er helt enig. De kjempefine fargene og en kjempefin og solfylt høstdag gir inspirasjon til å fotografere ulike høstbilder 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    15. Mona Elisabeth: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg <3 🙂

      Kjempekoselig at du likte bildene mine. Jeg henter inspirasjon når jeg ser kjempefine høstfarger på en solfylt høstdag med blå himmel. Da er jeg ikke sen om finne frem kameraet for å fotografere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    16. margarites: Tusen takk for en kjempefin og koselig kommentar 🙂

      Jeg er helt enig, og det er på slike kjempefine høstdager jeg henter inspirasjonen min til å fotografere 🙂

      Siste uken her har det vært møkkavær med vind og regn. Ikke akkurat fotograferingsvær. Har vært mer eller mindre slik over hele landet som jeg skjønner.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og en kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    17. Aud: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg <3 🙂

      Når høstdagen er fylt med blå himmel og sol, og høstfargene er slik blir jeg inspirert til å fotografere, og jeg elsker å fotografere da 🙂

      Du er langt fra alene som liker høsten og vinteren best. Noen av venninnene mine også foretrekker høst og vinter bedre enn sommer. Selv liker jeg ikke vinter pga reumatismen min, og fordi det blusser opp med betennelser i leddene mine. Hælene hovner opp med store kuler, og jeg får av og til ikke på meg sko.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    18. Gry: Høsten er kjempefin, og høsten har de flotteste fargene i naturen. Når jeg ser solen skinner fra skyfri himmel og kjempenydelige farger i naturen minner det det meg om et maleri. Et Nasjonalromantisk maleri <3 🙂

      Ja, du holder på med plantefarging av garn du ja 🙂 Så spennende! Det gjorde i da vi hadde kunst og håndtverk på førskolelærerutdanningen. Husker vi var på klassetur hvor kollokviegrupppene samplet på ulike planter, og av plantene farget vi garn. Husker noe av det vi gjorde, men jeg har ikke gjort det etterpå.

      Kjempekoselig at du likte bildene mine, og når jeg ser kjempefine høstfarger blir jeg inspirert til å fotografere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg