BILDER AV MINE NYE AKRYLNEGLER 😊

14.05.2021 var det tid for ny påfyll av nye akrylnegler. Jeg gjør det en gang i måneden, for min personlige erfaring er at neglene mine blir mye sterkere etter jeg begynte med neglebehandling 😊
 
 
Er kjempefornøyd med negledesigneren, og hun er kjempedyktig. Hun er faktisk billig også i forhold til andre negledesignere i byen 😊
 
 
Egenpleie er kjempeviktig for vår mentale helse for de aller fleste av oss mennesker, og jeg føler meg vel med å ha velstelte negler. Det er noe jeg prioriterer å bruke penger på.
 
 
Ønsker å vise dere noen bilder jeg tok av neglene mine, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Inne i lokalet hos negledesigneren er det kjempekoselig, lunt og fint 😊

 
 

Varehylla med ulike hudpleieprodukter.

 
 

Resultatet av nye akrylnegler og farge 😊

 
 

Personlig liker jeg å ha duse farger som går til alle farger, og jeg er ikke den personen som føler meg vel med f.eks. knallrød farge.

6 kommentarer
    1. Åååhhh snuppa mi;)) Neglene dine ble råfine;)) Og for en fin og lys farge. Det er fargen din ja.

      Det er godt å unne seg litt velvære av og til. I en travel hverdag har vi godt av det.

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    2. Ser fint ut 🙂 Men jeg kunne aldri hatt slike negler. Prøver å holde dem korte nok til at de er praktiske i hverdagen, hihi 😀

    3. Nydelige negler og nydelig farge på neglene dine 🙂

      Du må ha en riktig fin og god pinsehelg 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg