BILDER AV NEGLENE ETTER AKRYLBEHANDLING 😊

Onsdag 25.10.2023 var det tid for pÄfyll av nye akrylnegler. Merker at pÄ fire uker at neglene har vokst. Det ser man pÄ etterveksten.
 
 
Jeg merker at neglene mine har blitt mye sterkere nÄr jeg har begynt med akrylnegler, og jeg trives kjempegodt med Ä ha akrylnegler. Man kan velge ogsÄ shellack, men pÄ meg sÄ gÄr shellacken av etter 1 1/2 uke. Det blir bortkastet.
 
 
Ønsker Ă„ vise dere et par bilder av resultatet av neglebehandlingen min, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Resultatet av neglebehandlingen 😊

 
 

Liker denne fargen godt nĂ„ som det er hĂžst 😊

8 kommentarer
      1. Kari: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 MĂ„ si tusen takk for det, men kjenner jeg rĂždmer og blir litt flau 🙈

        Liker ikke neglene for lange, og negledesigneren min er helt enig. Man skal jobbe med dem ogsÄ, og jeg blir totalt hjelpeslÞst nÄr de blir for lange.

        Ønsker deg en superfin sĂžndag â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Frodith: Synes du alltid har sÄ fine og velstelte negler. Da er du kjempeflink. De mÄnedene jeg tar pause med akrylbehandling steller jeg neglene mine selv. Viktigste er Ä ha pÄ neglebÄndnolje slik at man slipper at neglebÄndene blir sÄre. Det merker jeg hjelper meg.

        Ønsker deg en superfin sĂžndag â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg