BILDER AV SPRINGFLOA I TRONDHEIM 10.02.2020!

10.02.2020 måtte mannen min til legen. Han var forkjølt, og fikk akutt øyekatar. Jeg kjørte ham til legen.
 
 
Etter vi hadde vært til legen kjørte vi ned på kaia for å se på den høye vannstanden pga springflo. Vannstanden var ikke så høy som først forventet.
 
 
Både mannen min og jeg fotograferte, og vi fikk tatt noen bilder.
 
 
Ønsker å vise dere noen av bildene som ble tatt, og håper dere liker bildene 🙂
 
 

Vannstanden ved Skansen bru.

 
 

Vannstanden i Trondheim 10.02.2020.

 
 

Vannstanden ved Skansen.

 
 

Fyret ved Skansen.

 
 

Munkholmen sett fra Skansen.

12 kommentarer
    1. Der var det vått og grått 😀 Ikke den første springfloa vi har hatt i dette landet.. men ille nok for de som blir direkte berørt 🙂 Takk for mange fine bilder og nyt kvelden 😀 Omsider fikk jeg litt tid til å ha fokus på bloggen 🙂

      1. Dedicat: Nå var ikke springfloen så høy som først forventet, men den var på det høyeste på tirsdag 11.02.2020, og da ble folk beordret til å hente bilene sine. Skjønner ikke at de parkerte på kaia når de visste det var meldt springflo!

        Tusen takk for det 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Det var springflo hos oss også men den var ikke så høy som det først ble meldt. Litt av noen naturkrefter som naturen viser oss.

      Kjekt å se de vakre bildene dine 🙂

      Fin, fin, ettermiddag til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Klem, klem fra Mona Elisabeth

      1. Mona Elisabeth: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 🙂 Nå var springfloen på sitt høyeste tirsdag 11.02.2020, og da ble folk bedt om å hente bilene sine. Skjønner at de kunne parkere der når det ble oppfordret til ikke å parkere der 🙂

        Tusen takk for det 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    3. Bildene dine var råfine altså;)) Jeg ser at det var mye vann ja og sjøen var høy,

      Gleeeder meg vilt til å treffe deg på fredag;))

      Ha en råfin kveld snuppa mi;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det Else Marit vennen, og kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂 Setter kjempestor pris på det <3 🙂

        Det var høyre vannstand tirsdag 11.02.2020, men da ble folk oppfordret til å komme og hente bilene sine som de hadde parkert dere.

        Kjempekoselig å treffe deg på fredag, og det var kjempekoselig at det passet for Irene også 🙂

        Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

      1. Fruensvilje: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        På mandag 10.02 da vi fotograferte var det lavere høyvann enn det først var meldt. Tirsdag 11.02 var det høyere vannstand, men da hadde folk parkert på kaia, og de ble oppfordret til å komme og hente bilene sine 🙂

        Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Fantatsik fine bilder fra Skansen. Det var litt springflo mandag og tirsda forrige uke, men ikke slik vi trodde det skulle bli. Like greit det 🙂

      Du får ha en riktig fin ettermiddat 🙂

      Go’klem fra Irene

      1. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Det var moro å fotografere springfloa, men vi så med en gang at det ikke var så høyt som forventet. Tirsdag 11.02.2020 hadde jo flere parkert på Piren, og de ble jo oppfordret til å hente bilene sine. Hvem parkerer der da når de vet at det er meldt springflo?

        Synes springflo og høyvann er fasinerende jeg 🙂

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg