BILDER AV VAKRE SOMMERBLOMSTER (DEL 1) 😍

Om vÄren, sommeren og hÞsten blir jeg inspirert til Ä fotografere ulike motiver nÄr jeg turer. Ser jeg en blomst som jeg synes er vakker sÄ mÄ jeg fotografere den.
 
 
Har lyst til Ă„ dele noen blogginnlegg med dere med bilder av sommerblomster som jeg har tatt. HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

lĂžvetannen er en sommerblomst som kommer fort nĂ„r vi kommer til mĂ„nedskiftet mai/juni 😊

 
 

Lþvetannen er vel den blomsten som blomstrer kortest fþr den blir som en dunball 😊

 
 

Fine hvite blomster pĂ„ en busk 😍

 
 

Gule villblomster som jeg synes er fine 😍

 
 

Tror denne kalles en blodbþk? Synes dette treet er kjempefint 😊

 
 

Ikke minst favorittblomstene mine syrinblomstene pĂ„ syrintreet 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg