BILDER FRA AVREISE TIL GDANSK OG FØRSTE KVELDEN 22.08.2019 :)

22.08 – 25.08.2019 var søsteren min, min svigerbror, mannen min og jeg i Gdansk i Polen.
 
 
Min fetter driver et fiskebåtrederi på Vestlandet, og han er medeier i et par hotellkjeder, en taverna og en nattklubb. I forbindelse med en bokutgivelse om rederiet vi invitert ned til Gdansk for å bo på et av hotellene min fetter er medeier i. Tilsammen var vi 96 gjester som bestod av slekt, tidligere ansatte i rederiet og nåværende ansatte.
 
 
Vi reiste fra Værnes torsdag 22.08.2019 kl.17.45 med fly. Vi ankom hotellet ca. kl.21.00. Den første kvelden dro vi som hadde kommet ut på en restaurant og spiste. Det var kjempekoselig.
 
 
Jeg vil dele noen bilder med dere fra helgen i Gdansk, men jeg kommer til å dele inn bildene jeg tok i flere deler. Håper dere liker bildene mine 🙂
 
 

Meg selv utenfor Værnes flyplass.

 
 

Inne på Værnes før innsjekkingen.

 
 

Vi fløy med Wizzair direkte fra Værnes til Gdansk.

 
 

Meg selv ombord i flyet.

 
 

Verden sett utenfor et Wizzairfly 🙂

 
 

Rett ved restauranten hvor vi spiste lå verdens største kirke av stein som heter Bazylika Mariacka katedralen. Den kirken bestemte vi oss for å besøke!

 
 

Måtte ta bilde av dette kunstverket på ytterdøren på en kirke i nærheten av hotellet hvor vi bodde.

6 kommentarer
      1. Frodith: Tusen takk for det 🙂 Jeg likte også Gdansk kjempegodt. Byen var så ren, og det var så lite søppel der. Kommer til å reise tilbake igjen 🙂

        Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    1. Det er koselige bilder som du har tatt. Jeg har jo sett dem på facebook og instagram også men gode bilder kan sees mange ganger 🙂

      Du må ha en riktig fin søndag 🙂

      Go`klem fra Irene

      1. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 🙂 Kjempekoselig at du likte bildene mine, og jeg synes det er kjempekoselig å dele bildene mine med dere som følger meg på sosiale medier 🙂

        Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    2. Kjekt med en sånn tur da og kjekt å få reise en tur selv om det er for en helg 🙂

      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Klem, klem fra Mona Elisabeth

      1. Mona Elisabeth: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 🙂 Ja, det var kjempekoselig med en slik langhelg, og vi koste oss alle sammen på turen 🙂 Kommer så absolutt til å reise tilbake til Gdansk igjen 🙂

        Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg