BILDER FRA GÅTUREN MIN 14.09.2023 😊

PÄ torsdag 14.09.23 var jeg ute og gikk meg en tur. VÊret var kjempefint med lettskyet pent vÊr, sol og temperaturen lÄ pÄ +18 grader.
 
 
Jeg koste meg pÄ turen, og hadde fokus pÄ se etter hÞstmotiver som jeg kunne fotografere. NÄr jeg holder fokuset pÄ Ä se etter hÞstmotiver sÄ Äpner jeg Þynene pÄ en helt annen mÄte.
 
 
Turruten min er jo trafikkert med biler, og jeg har pÄ meg Þrepropper slik at jeg fÄr hÞre pÄ musikk som gir meg energi. Det er stor forskjell pÄ Ä gÄ turer pÄ hytta hvor det er stillhet, en og annen bil som skal rekke en ferje som gÄr ytterst sjelden, fuglekvitter, mÄser, bÞlgeskvulp, duften av sjÞ og her hjemme som har bilveier i nÊrheten.
 
 
Ønsker Ă„ vise dere bildene jeg tok da jeg var ute og gikk min tur torsdag 14.09.23, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

I Ă„r er det mye rogn pĂ„ rognebĂŠrtrĂŠrne 😊 Vi fĂ„r se hva det betyr. Blir det mye snĂž, eller blir det lite snĂž.

 
 

Tre hĂžstfargede blader pĂ„ gresset. Disse tre bladene mĂ„tte jeg ta bilde av 😊

 
 

HĂžstfargede blader pĂ„ bladene midt i treet 😊

4 kommentarer
      1. Happy: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂 NĂ„ skjer det mye ute i naturen ja, og nĂ„r jeg gĂ„r turer sĂ„ ser jeg pĂ„ trĂŠrne uke til uke at det blir mer og mer hĂžst. Synes det er moro Ă„ ta bilder av 🙂

        Ønsker deg en superfin onsdags kveld â€đŸ™‚

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg