BILDER FRA HENGEKØYETUR 12.07.2019 :)

11.07.2019 kom endelig varmen til Trøndelag, og det var kjempegodt 🙂
 
 
12.07.2019 tok mannen min og jeg med hengekøyene våre ut i skogen, og hang dem opp. Vi hadde en avslappende tur.
 
 
Når vi er på hengekøye tur har vi med oss et underlag for å ha i selve hengekøya, for det kan bli litt kjølig. I tillegg har vi også med oss et teppe for å ha over oss. Den ene kvelden vi var på hengekøyetur ble det litt småkjølig.
 
 
Vi i hengekøyene våre og slappet av, pratet, leste en god bok, hørte på skogens lyder og sov en times tid. Det å ligge i hengekøye er avslappende, og det anbefaler jeg alle å prøve 🙂
 
 
Her kommer noen bilder som jeg har tatt dagene 11.07 – 13.07.2019, og jeg håper dere liker bildene mine 🙂
 
 

Ute i gårdsplassen vår 🙂

 
 

Bildet tatt fra hengekøya, og solen skinte så fint 🙂

 
 

Skyfri himmel sett fra hengekøya 🙂

 
 

Trær og himmel sett fra hengekøya 🙂

 
 

Området hvor vi hang opp hengekøyene våre 🙂

 
 

Så ikke skogen for bare trær 🙂

 
 

13.07.2019 fylte min mor 85 år, og vi var i bursdagsselskap til henne. Måtte ta bilde av den kjempefine planten hun fikk fra mine kusiner 🙂

4 kommentarer
    1. Vi har to hengekøyer i hagen og jeg synes det er avslappende å slappe av i hengekøya. Den hengekøya er festet fast i stativ og den er ikke beregnet å ta med seg.

      Hver gang jeg legger meg i hengekøya sovner jeg.

      Jeg kunne gjerne ha tenkt meg en hengekøye for å hege opp mellom trær. De ser gode ut men jeg tror ikke at jeg hadde turt å sove ute en natt 🙂

      Fin, fin ettermiddag til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Åååhhh sååå råfine bilder;))

      Vi har snakket om å skaffe oss hengekøye. Og det hadde vært fint å ha. For mannen min og jeg liker å gå turer i skog og mark. Tenk så rågodt å legge seg å slappe av i en hengekøye da;))

      Jeg synes dere er råflinke til å finne på mye trivelige ting på sommeren;))

      Ha en råfin kveld snuppa mi;))

      Stooor klem fra Else Marit

    3. Vi kjøpte oss hengekøye før vi reiste på hytta i Ålen, og vi hadde 4 netter ute i hengekøya da det var som varmest. Jeg sov som en stein. Det å sove i hengekøye var mye mer behageligere enn hva jeg hadde forestilt meg 🙂

      Du har tatt veldig flotte bilder, og det er alltid koselig å se 🙂

      Du må ha en fin dag 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg