BILDER FRA JULEN 2019 :)

Ønsker i dette innlegget å dele bilder som jeg har tatt julen 2019, og jeg håper dere liker bildene mine 🙂
 
 

Lillejulaften 23.12.2019 var det avslapping og tradisjonen tro “Grevinnen og Hovmsteren” på TV 🙂

 
 

Avslapping, fred og ro i sjel og sinn lillejulaften 23.12.2019 🙂

 
 

Selv om jeg er voksen er jeg ikke for gammel til tradisjonen med julestrømpe 🙂 Jeg overrasker mannen min med innhold i hans julestrømpe, og han overrasker meg med innhold i min julestrømpe 🙂

 
 

Innholdet i julestrømpen min 🙂

 
 

Formiddagen julaften 24.12.2019 var det avslapping i julepysjen min under pleddet, kose seg med innholdet i julestrømpen og se de kjempekoselig julaftensprogrammene på TV 🙂

 
 

Ingen julaften uten “Tre nøtter til Askepott” 🙂

 
 

Det endte bra i år også 🙂

 
 

Her er julegavene jeg fikk, og jeg er kjempetakknemlig for gavene jeg fikk 🙂

 
 

Meg selv.

 
 

28.12.2019 deltok koret jeg synger i på romjulskonsert i kirka. Etter konserten var det tradisjonen tro duket for kurvfest hjemme hos en i koret. Da har vi med oss litt mat alle sammen som vi setter frem på bordet slik at alle kan forsyne seg 🙂

 
 

En salat som noen hadde laget, og den var kjempegod 🙂

 
 

Noe av maten som var på kurvfesten 🙂

 
 

Kaffebordet dekket nyttårsaften for kaffegjester 🙂

 
 

Kl.19.00 var det duket for der Kommunale fyrverkeriet fra Kristiansten Festning i Trondheim 🙂 Det er mannen min som har tatt dette bildet.

4 kommentarer
    1. Sååå råååfine bilder du har tatt;)) Jeg ser av bildene dine at du har hatt en råfin jul;))

      Sender deg noen bilder jeg tok på vennetreffet på mail. De var ikke de beste bildene jeg tatt. Men du var råfin på et av bildene;))

      Sååå råååfin du var på bildet av deg selv;)) Du er like nydelig utenpå som innni. Og øynene dine stråler;))

      Råkost å se bildene dine;))

      Ha en råfin ettermiddag;))

      Stooor klem fra Else Marit

    2. Godt nytt år til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Utrolig kjekt å få treffe deg og alle de andre på treffet vårt 5.juledag 🙂 Tenk på at vi har hatt treffet vårt i 12 år og det er så kjekt at folk komme år etter år.

      Så kjekke og fine bilder du har tatt og jeg blir ikke lei av å se hvordan andre pynter hjemme hos seg selv. Jeg får inspirasjon av å se på bildene dine 🙂

      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    3. Godt nytt år selv om jeg har sagt det før til det 🙂

      I år savnet jeg vennetreffet og det var første gangen det ikke passet fordi jeg hadde seinvakt på jobb 🙁 Jeg tenkte på dere alle den kvelden.

      Det var veldig koselig å treffe deg og Else Marit hjemme hos deg og det var en hyggelig formiddag 🙂

      Fine bilder du har tatt. På julaften gikk vi i pysjene våre til langt ut på dagen. Vi skiftet om etter Tre Nøtter Til Askepott.

      Jeg får en koselig julestrømpe av mannen min og jentene, og det synes jeg er koselig 🙂

      Du må ha en riktig fin dag videre 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg