BILDER FRA KVELDSUTFLUKT TIL SJØEN OG FJÆRA 03.07.2021 😊

03.07.2021 var det kjempefint og nydelig vær her i Trondheim, og selvfølgelig måtte vi nyte den kjempefine sommerkvelden.
 
 
Mannen min, korvenninnen vår og jeg avtalte at vi skulle dra ut til fjæra vi bruker å være.
 
 
Vi pakket med oss noe frukt å spise, drikke, stol, badetøy, håndduker og godt humør 😊
 
 
I fjæra hadde vi en kjempekoselig kveld. Vi fotograferte ulike motiver, satt og pratet og bare koste oss kjempemasse 😊 Ikke minst ble vi nok en gang vitne til en kjempenydelig solnedgang hvor bare alt stod stille ❤😊
 
 
Det ble bading…. Ikke på meg, men på mannen min. Jeg er verdens største pyse og bader ikke med mindre det er + 25 grader, sol og blå himmel i 3-4 uker sammenhengende. Da kan jeg til og med stikke storetåa mi ned i vannet.
 
 
Ønsker å vise dere noen av bildene jeg tok, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Det er alltid kjempegodt å komme seg ut til sjøen når været er varmt og fint 😊

 
 

Ikke noe er som duften av fjære og sjø en kjemepfin og varm sommerkveld 😊

 
 

Bølgeskvulp mot stein 😊

 
 

Tang, sjø og sand 😊

 
 

Kjempefin kveldssol som speiler seg i sjøen 😊

 
 

Kveldssolen på vei ned 😊

 
 

Kjempefin og magisk solnedgang 😊

 
 

En måse som sitter på gjerdet 😊

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder du har tatt 🙂 Dere er flinke til å komme dere ut til sjøen og det vises at dere koser dere på tur 🙂

      Ditt siste bildet av måsen var som et maleri for det var nydelig 🙂

      Du får ha en riktig fin og god ettermiddag 🙂

      Go’klem fra Irene

    2. Sååå råfine bilder du har tatt;)) Jeg er enig med Irene at måkebildet var et råherlig bilde;))

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    3. Det var herlige bilder. Var i Trondheim og ved sjøen den dagen jeg også. Det var en helt fantastisk nydelig dag. Flere av gjengen jeg var sammen med bada. Men heller ikke jeg for uti, var i selskap og tok ikke med badedrakt :). Riktig fin kveld til deg <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg