BILDER FRA NM FOR KOR I TRONDHEIM 08.10 – 09.10.2021😊

08.10 og 09.10.2021 var jeg med og jobbet som vakt under NM for kor. Koret som mannen min og jeg synger jobbet dugnad som vakter. Jeg hadde vakt fredag og lĂžrdag. Det Ă„ fĂ„ vĂŠre med Ă„ jobbe som vakter eller verter pĂ„ NM for kor er Ă„rets hĂžydepunkt 😊
 
 
Korene konkurrerte i ulike klasser som Ă„pen klasse, barnekor, ungdomskor og de flinkeste korene deltok i eliteklassen.
 
 
Torsdag 07.10.2021 var jeg med og hjalp til Ä rigge i stand til NM skulle begynne. Mannen min satt i NM-komiteen, og han var scenesjef pÄ Royal Garden pÄ fredag og i Olavshallen pÄ lÞrdag.
 
 
NM foregikk pÄ flere arenaer. PÄ fredag 08.10.2021 var arenaene i VÄr Frues Kirke. LÞrdag 09.10.21 foregikk konkurransene i VÄr Frue Kirke og i Olavshallen. Jeg satt vakt utenfor Þvingsrom pÄ Royal Garden pÄ fredag og uten for et Þvingsrom i Olavshallen pÄ lÞrdag.
 
 
Var kjempeheldig Ă„ fĂ„ med meg kjempemasse flott og nydelig kormusikk, og som vakter fikk vi lov til Ă„ gĂ„ og overvĂŠre korkonkurransene 😊
 
 
Det var virkelig en uforglemmelig helg ja. NĂ„ er det 2 Ă„r til neste gang NM for kor arrangeres i Trondheim 😊
 
 
SĂžndag 10.10.2021 var jeg med og hjalp til med Ă„ rydde ut av lokalene som vi hadde. Vi var mange om hjalp til, og ryddingen tok kun 2 timer 👍😊
 
 
Har lyst til Ă„ vise dere noen bilder som jeg tok under NM-helgen, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Alle 1400 korsangerne + dirigenter som deltok pĂ„ NM for kor fikk en plate med sjokolade hver, og her ligger haugen med sjokolader stablet 😊

 
 

Utsikt fra Royal Garden mot Nedre Elvehavn 😊

 
 

Salen pĂ„ Royal Garden klar og pyntet for NM for kor 2021 😊

 
 

Kortribunene pĂ„ plass i salen pĂ„ Royal Garden 😊

 
 

OsterĂžykoret klar til Ă„ entre scenen fĂžr sin konkurranse 😊

 
 

Kammersalen i Olavshallen som ble brukt til oppvarmingsrom for flere av korene 😊

 
 

Collegium Vocale pĂ„ scenen under sin konkurranse under NM for kor 2021 😊

10 kommentarer
    1. ÅÄÄhhh snuppa mi sÄÄÄ rÄartig Ä lese og se bilder fra NM for kor;)) Det hÞrtes ut som en opplevelse Ä vÊre med pÄ;))

      Og alle de sjokoladene da. Det var ikke rent fÄ;))

      Ha en rÄfin ettermiddag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊

        Det var ei kjempekoselig helg, og som alltid en stor opplevelse. Vi fÄr jo hÞrt masse god kormusikk pÄ hÞyt nivÄ.
        Korsangerne ble overrasket nÄr de fikk en stor plate sjokolade ja, og de satte pris pÄ det.

        Kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin onsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

      1. Fru Furia: Det var kjempegĂžy Ă„ vĂŠre med pĂ„, og en kjempestor opplevelse. Ikke minst er det Ă„rets hĂžydepunkt nĂ„r vi fĂ„r hjelpe til 😊

        Nei, korene jeg synger deltok ikke. Vi har sÄ mye annet pÄ planen i hÞst, og det kreves at folk er dedikert hvis vi skal vÊre med pÄ NM. Da mÄ alle Þve, og alle mÄ komme pÄ Þvelsene. Der er vi ikke neda.

        Ønsker deg og godpusene dine en kjempefin onsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Jeg fikk smake pĂ„ en slik sjokoladeplate, siden samboeren min spilte for et tegnsprĂ„kkor for barn i Trondheim den helga. 🙂

      1. PKari: NĂŠh! SĂ„ kjempegĂžy. Da spilte han for Team DalgĂ„rd som deltok i barnekor. De imponerte kjempemasse, og dommerne ble rĂžrt av hva de fikk til. Jeg gikk inn for Ă„ se dem. Kjenner to stk som har unger som synger i koret 😊 Da sĂ„ jeg sikkert samboeren din ogsĂ„.

        Ønsker deg en kjempefin onsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Koselig Ă„ lese om opplevelsene dine fra helgen og koselig Ă„ se bildene dine 🙂

      Det er gÞy Ä vÊre med pÄ slike ting for det gir dere sikkert mye inspirasjon.

      Du mĂ„ ha en riktig god og fin ettermiddag 🙂

      Go’klem fra Irene

      1. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊

        Det var en kjempestor opplevelse, og det er like moro Ă„ vĂŠre med pĂ„ hver gang vi fĂ„r hjelpe til 😊

        I tillegg fĂ„r vi oppleve mye god og nydelig kormusikk pĂ„ hĂžyt plan som gir stor inspirasjon 😊

        Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Jeg har jo nedprioritert bloggen p.g.a betennelsen i skulderen, og oktober mĂ„ned har vĂŠrt en travel mĂ„ned med mye Ă„ gjĂžre. Synes det Ă„ ha mye Ă„ gjĂžre er moro da 😊

        Kjempekoselig at du liker bildene mine, og bĂ„de mannen min og jeg liker jo Ă„ ta bilder nĂ„r vi gĂ„r turer 😊

        Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

      1. Happy: NÄr man jobber med vakter og verter pÄ NM har vi en felles opplevelse av nydelig korsang, og vi alle sammen blir sÄ motiverte og fulle av energi som vi tar med oss pÄ vÄre egne korÞvelser.

        Kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Jeg har jo nedprioritert bloggen p.g.a betennelsen i skulderen, og oktober mĂ„ned har vĂŠrt en travel mĂ„ned med mye Ă„ gjĂžre. Synes det Ă„ ha mye Ă„ gjĂžre er moro da 😊

        Kjempekoselig at du liker bildene mine, og bĂ„de mannen min og jeg liker jo Ă„ ta bilder nĂ„r vi gĂ„r turer 😊

        Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg