BILDER FRA TUR TIL STRANDEN SAMMEN MANNEN MIN 05.08.2023😍

LĂžrdags ettermiddag 05.08.2023 om ettermiddagen gikk mannen min og jeg en tur over odden til den stranden mannen min aller helst liker Ă„ bade. Det er rullesteinsstrand, men sjĂžen er sĂ„ knallblĂ„ og ren. BĂ„de mannen min og jeg fotograferte pĂ„ turen over 😊
 
 
Mannen min er helĂ„rsbader. Jeg kjenner jeg blir mektig imponert over de som bader gjennom hele Ă„ret. Selv bader jeg ikke i sjĂžen i Norge med mindre det er 25 grader og sol i 3 uker sammenhengende. SĂ„ det sier seg selv 😜 Min reumatisme gjĂžr at jeg fĂ„r kjempevondt i leddene hvis jeg er i kaldt vann. Da stivner jeg i ankler, hĂŠler og andre ledd. Interessen helĂ„rsbading fĂ„r mannen min ha for seg selv. SĂ„ har jeg katteutstilling som min interesse. Jeg blir gjerne med ham nĂ„r han skal bade nĂ„r vĂŠret tillater det. Det setter han stor pris pĂ„.
 
 
PĂ„ lĂžrdag var det sol, lette skyer men kjempefin sommertemperatur 😍
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen bilder som vi tok, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Synes disse var sĂ„ fine, og disse vokser jo pĂ„ sensommeren 😊

 
 

Disse vokser pĂ„ odden hvor vi bruker Ă„ gĂ„. Tror de heter SkrubbebĂŠr 😊

 
 

Kjempefin og nydelig rþssslyng som pryder med sin lillafarge 😊

 
 

Dette bildet er av noen hvite blomster som vokste neste ned i fjéra 😊

 
 

OmrĂ„det pĂ„ odden hvor vi bruker Ă„ gĂ„ 😊

 
 

Ikke noe er som Ă„ vĂŠre nĂŠre sjĂžen, og det Ă„ hĂžre bĂžlgeskvulp mot land er sĂ„ avslappende lyd 😊

 
 

Mannen min koser seg ute i sjþen, og temperaturen var ca. 12 grader 😍

 
 

De av dere som leser https://happy.blogg.no sĂ„ at hun hadde lagt ut bilder fra en utflukt til Storfosna. Her ser dere Storfosna fra stranden pĂ„ odden i nĂŠrheten av der vi har hytte 😊

4 kommentarer
    1. Artig Ă„ bli omtalt her. Ja, verden er ikke stor.
      TÞft mannen din som bÄde Äret rundt.
      Jeg tÄler ikke kaldt vann heller.
      Nydelige bilder:)

      1. Happy: Bare koselig Ä gi deg omtale. Tenkte pÄ deg nÄr jeg sÄ Storfosna den dagen du hadde postet blogginnlegget ditt.

        Ja, han er tĂžff, men sĂ„ lenge han synes det er bra sĂ„ er det jo flott at han bader 😊

        Ønsker deg en superfin tirsdags kveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Margrethe: Det stÄr virkelig respekt av de som er helÄrsbader, og det er beundringsverdig.

        Jeg koser meg nĂ„r jeg kan bli med Ă„ sitte pĂ„ land for Ă„ se nĂ„r han bader 😊

        Ønsker deg en superfin tirsdags kveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg