BILDER TATT FRA TUR 22.06.2021 😊

22.06.2021 hadde jeg ikke styrketreningsdag, og pÄ de dagene gÄr jeg turer ute. Det gjorde jeg pÄ tirsdag.
 
 
Jeg kombinerte turen med fotografering, for jeg kobler av med Ă„ fotografere i naturen. Det er en avkobling for meg.
 
 
Har lyst til Ă„ vise dere noen av bildene jeg tok pĂ„ turen, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Synes lupiner er kjempefine blomster, men da de som vokser utenfor hagen 😊

 
 

Jeg elsker syrinblomsten, for den lukter kjempegodt 😊

 
 

Kjempefine lilla blomster som jeg fotograferte i parken 😊

 
 

Rododendro er ogsĂ„ en av mine favoritter nĂ„r det gjelder sommerblomster 😊

 
 

Lilla rododendro som jeg fotograferte i parken 😊

 
 

Da jeg var i parken var det to mÄser som var der. En mÄse holdt pÄ Ä bade i dammen, mens en annen mÄse satt pÄ gresset.

 
 

Jeg vet ikke hva disse blomstene hete, men tar gjerne i mot navnet hvis noen vet det. Synes i hvert fall de er kjempefine sommerblomster 😊 Disse blomstene har Trondheim Bydrift plantet i krukker i en park i byen.

12 kommentarer
      1. Fruensvilje: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Setter kjempestor pris pĂ„ tilbakemeldingene pĂ„ bildene at du aner ikke.

        Georginer var det ja! Det mĂ„ vĂŠre en av mine favorittblomster pĂ„ sommeren, og de flotte fargene den har 😊

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. SĂ„ vakre bilder av sommerblomster! Har tenkt meg ut en tur med kamera for Ă„ ta bilder av blomstene her i Spania ogsĂ„. NĂ„ ble jeg inspirert 😉

      1. Kari: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg, og sĂ„ kjempekoselig at du liker bildene mine 😊

        Synes det er moro Ä fotografere blomster, for man fÄr sÄ forskjellige motiver.

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Jeg er enig det gjÞr godt og vÊre ute, finne et fint motiv og ta bilder! Balsam for sjela. Nydelige blomster du har tatt bilder av! Jeg valgte Ä fÞlge deg pÄ instagram og jeg er stor imponert over din vektnedgang og videoene dine du deler + det du har pÄ YouTube. Litt av en reise du har hatt og jeg tror at du kommer til Ä inspirere mange andre til Ä ta grep pÄ kosthold og trening. Viktig at man gjÞr noe for sin egen helse. Ha en strÄlende helg.

      1. Eva i nord: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Velkommen som fþlger, og kjempekoselig at du vil fþlge meg da 😊

        Blir rĂžrt av kommentaren din, og setter kjempestor pris pĂ„ den â€đŸ˜ŠÂš

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Happy: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg, og sĂ„ kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Om sommeren henter jeg mye inspirasjon i Ă„ fotografere blomster og sommerlige motiver.

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. ÅÄÄhhh snuppa mi for noen rÄfine bilder;)) Lukten av blomstene pÄ syrintreet er rÄherlig ja.

      Rododendroen blomstrer fint i hagen hos oss ogsÄ.

      Det siste bildet er av georginer. Vi har dem i hagen vÄr. De er rÄfine;))

      Ha en rÄfin lÞrdag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 NĂ„ er blomstene pĂ„ rododendroen avblomstret. Midten av juli mĂ„ned er den ferdigblomstret.

        Takk for hjelp angĂ„ende navn pĂ„ georginer. Georginer er kjempefine blomster, og faktisk en av mine yndlingsblomster om sommeren 😊

        Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin sĂžndag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    4. Nydelige bilder fra turen din 🙂 De georginene var nydelige. Det er sommerblomsten over alle sommerblomster.

      Du mĂ„ ha en riktig fin og god ettermiddag 🙂

      Go’klem fra Irene

      1. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 NĂ„r vĂŠret er fint sĂ„ blir jeg motivert til Ă„ fotografere sommerlige motiver som f.eks blomster.

        Jeg er helt enig med deg. Georginer er en av mine favorittblomster om sommeren 😊

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg