BILDER TATT PÅ BYTUR 29.07.2023 😊

I gĂ„r lĂžrdag 29.07.2023 var mannen min og jeg i byen en tur hvor jeg gjorde unna noen ĂŠrender, og vi tuslet litt rundt for Ă„ se pĂ„ folkelivet. Vi var ogsĂ„ utenfor Nidarosdomen og tittet pĂ„ hĂ„ndarbeidsmarkedet de har der. Det var masse kjempefine hĂ„ndarbeidsprodukter som de solgte 😊
 
 
Jeg fotograferte noen bilder mens vi var i byen, og Ăžnsker Ă„ vise dem til dere. HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Årets mĂ„keugne i Trondheim Sentrum 😊

 
 

Fontenen i StiftsgĂ„rsparken 😊

 
 

Blomsten Bladkurv 😊

 
 

Kong Olav V med en mĂ„ke pĂ„ hodet 😊

 
 

Nidarosdomen sett fra Munkegata 😊

 
 

Olavsfest 2023 😊

 
 

Utenfor Nidarosdomen 😊

 
 

Vestfronten pĂ„ Nidarosdomen 😊

 
 

OmrĂ„det hvor det er barneforestillinger 😊

 
 

De kjempefine blomstene Margeritt 😊

 
 

Bladliljeblomstene er kjempefine 😊

5 kommentarer
    1. Fine bilder og helt sikkert kjekt Ă„ fĂ„ med seg Olavsfesten og arrangementer i den forbindelse 🙂 Kjekt dere hadde fint vĂŠr pĂ„ turen ogsĂ„ 🙂 Nyt dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg