BILDER TATT PÅ MIN GÅTUR 28.06.2023 😊

28.06.2023 var jeg ute og gikk en tur. Det var kjempefint vær med sol og varme. Nå som det har vært varmt har jeg gått tur nokså tidig på dagen før det har blitt for varmt.
 
 
På turen min i går gikk jeg innom en av parkene i nærheten, og da fotograferte jeg nydelige blomster som de har plantet der 😊 De har gjort det kjempenydelig i parkene med blomster som insektene kan dra nytte av.
 
 
Ønsker å dele bilder noen bilder med dere, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Kjempefine steinnypeblomster 😊

 
 

Kjempefine lilla geranium 😊

 
 

Kjempefine penelopeblomster 😊

 
 

Inne i den ene parken er det en dam som fugler og ender kan bade i når de føler for det. De ordnet at det hele tiden renner friskt vann ut i dammen 😊

 
 

Synes blomstene hortensia er kjempefine 😊

 
 

Hortensia er en av mine favorittblomster 😊

 
 

Kjempefine lilla blodstorknebb 😊

 
 

Kjempefine lilla parkrhododendron 😊

8 kommentarer
      1. Heidisverden: Tusen takk for det 😊 Blomster en noe av mine favorittfotomotiver, for man kan ta mange ulike bilder av en blomst. Resultatet av å fotografere en blomst kan bli så forskjellig.

        Ønsker deg en superfin torsdags kveld ❤😊

        Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. BforB: Dette her er Sykehusparken som ligger ved en barnehagen. Denne barnehagen ligger på samme side som Tilfrdset Kapell. Hvert år har de masse nydelige blomster der som er innbydende for innsektene 😊

        Ønsker deg en superfin torsdagskveld ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg