BILDER TATT PÅ TUR 07.06.2023, OG FØRSTE DAG UTEN REGN SIDEN 18.05 😊

I går 07.06.2023 var det endelig oppholdsvær. Første dag med oppholdsvær siden 18.05.2023! Det sier sitt.
 
 
Jeg var ikke sein om å finne frem skoene mine, og komme meg ut for å gå en tur. Måtte også benytte anledningen til å fotografere. De siste ukene når det har vært regn og grått vær har det vært for hustrig til å fotografere, og mobilen min tåler ikke regn. Da lar jeg være å fotografere når det er sånt vær.
 
 
Jeg elsker sommeren, og nå ser det ut som om vi frosne trøndere får noen dager med sol og varme 😍 Herlig 😍
 
 
Det var kjempeherlig og endelig kunne ta frem mobilen og knipse noen bilder på turen. Ønsker å dele dem med dere, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Nydelige blomster på busken her 😍 Noen som vet hva denne heter?

 
 

Disse blomstene dufter alledels nydelig som de ser ut til 😍

 
 

Avblomstrede løvetenner 😊

 
 

Synes disse blomstene er fine viltvoksende blomster 😊 Jeg aner ikke hva de heter.

 
 

Nydelige blomster på dette epletreet 😍

 
 

Gult i gult en eng av løvetenner 😊

 
 

Denne måken hadde en del på hjertet kan man si 😊

 
 

Flagget var heist siden det var 07.06, og unionsoppløsningen 😊

 
 

Selv elsker jeg gule tulipaner 😊

10 kommentarer
    1. Nå unner jeg dere virkelig sommervarme, for det er jammen på tide. Godt å komme seg ut når sola er framme, og man slipper å ha så mye klær på. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klems 🤗

      1. Vera Lynn: Tusen takk for det, og denne dagen med sol, blå himmel og varme som vi har hatt i dag. Det er første gang i 2023 at både tobente og de firbente har vært ute på verandaen en hel dag 😊

        Ja, det er kjempegodt å komme seg ut, og ikke minst ta av seg varme klær 😊

        Ønsker deg en superfin fredagskveld ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Åååhhh det hørtes herlig ut;)) Og jeg ser dere skal få sol fremover nå. Jeg unner dere dette ❤

      Råfine bilder du har tatt å turen din. Det er artigere å fotografere vår det er sol og oppholdsvær enn når det er regn.

      Ha en fårfin fredag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Dagen i dag har vært etterlengtet med sol, blå himmel og faktisk første dagen i 2023 hvor kattene har kost seg ute på verandaen en hel dag 😊

        De ukene det har vært dårlig vær har jeg ikke hælt og tatt fram mobiltelefonen for å ta bilder.

        Ønsker deg en superfin fredagskveld ❤😊

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    3. Man får løpe ut og ta bilder når det byr seg anledninger ja 😀 Opplett 🙂 Her blir det trening i morgen og museum med nevø på søndag. Blir nok en fin helg 🙂

      1. Frodith: Ja, og jeg er ikke sein med å be om det når anledningen byr seg 😊

        Regner med at det kommer bilder fra museumsbesøket på bloggen din? Godt meg helg igjen da 😊

        Ønsker deg en superfin fredagskveld, og nyt helgen ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg